Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć polskich firm otrzymało międzynarodowe nagrody Stevie Awards

(fot. Stevie Award)

Pięć polskich firm otrzymało międzynarodowe nagrody biznesu Stevie Awards. W sumie 12 statuetek trafiło do WebTalk, Public Dialog, mBank, Procontent Communication i Polpharmy.

Agencja WebTalk otrzymała dwie złote i srebrną statuetkę Stevie Award za kampanie zrealizowane we współpracy z klientami: Biedronką, Ruukki Polska i marką Maybelline. Złoto otrzymała w kategorii Marketing Campaign of the Year - Agricultural/Industrial/Building za kompleksową kampanię wizerunkową "Moja mała Skandynawia". Kolejną złotą statuetką wyróżniono kampanię przeprowadzoną na Instagramie dla sieci sklepów Biedronka, promującą program lojalnościowy i kartę "Moja Biedronka". Nagroda została przyznana w kategorii Marketing Campaign of the Year – Retail. Srebro w kategorii Marketing Campaign of the Year – Beauty otrzymała kampania #ContouringOnTheRun przeprowadzona dla marki Maybelline.

Agencja Public Dialog zdobyła złotą i srebrną statuetkę za projekt "Report: The role of corporate communication". Nagrody zostały przyznane w kategoriach: Other - Public Relations oraz w Communications or PR Campaign/Program of the Year - Communications Research.

Polpharma zdobyła dwa złota za Maxigra Go - sex, drugs and the art of loving. Nagrody przyznano w kategoriach: Communications or PR Campaign of the Year - Marketing - Consumer Products - All Other Nations oraz w Communications or PR Campaign/Program of the Year - New Product Launch – EMEA.

mBank otrzymał srebro w kategorii Innovator of the Year - All Other Industries (nagroda dla Tomasza Górskiego, head of SMB business). Ponadto mBank zdobył trzy brązowe statuetki w kategoriach: Innovation of the Year - Business Service Industries (za konto bankowe), Best New Product or Service of the Year - Financial Services (za centrum zadań w bankowości internetowej), Product Development/Management Department or Team of the Year (za dział klientów biznesowych).

Procontent Communication zdobył srebro w kategorii Communications or PR Campaign/Program of the Year - Healthcare za kampanię "Płuca Polski".

(IKO, 11.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Visa Polska najchętniej obserwowanym profilem finansowym na Twitterze

Profil Visa Polska na Twitterze (screen)

Profil Visa Polska ma najwięcej obserwujących na Twitterze wśród kont zaliczanych przez firmę Sotrender do finansowych.

Profil Visa Polska na koniec lipca br. miał 18 754 obserwujących. Drugie miejsce w zestawieniu zajął profil BZWBK - 15,6 tys. Na trzecim miejscu uplasował się ING Bank Śląski – 13,2 tys.

Dalej były profile: mBank (10,5 tys.), Alior Bank SA (8,3 tys.), GPW (7,7 tys.), Idea Bank (6,9 tys.), Citi Handlowy (4,6 tys.), Mastercard Polska (3,8 tys.). Dziesiątkę zestawienia zamyka PKO Bank Polski (3,6 tys.). Profil ten był jednak najbardziej aktywny na Twitterze - w lipcu br. wykonano na nim prawie 1,2 tys. aktywności.

Najczęściej wspominano natomiast w lipcu profil mBanku – 323 wzmianki.

(IKO, 11.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo