Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius/PBI: Twitter.com traci na popularności w Polsce w weekendy

Badanie nie uwzględnia korzystania z aplikacji Twitter oraz innych klientów obsługujących konta w tym serwisie społecznościowym (fot. materiały prasowe)

W lipcu br. domenę Twitter.com odwiedzało średnio 372 tys. internautów dziennie, to ok. 1,4 proc. polskich użytkowników sieci - wynika z badania Gemius/PBI.

Największą popularnością strona cieszyła się 21 lipca (głosowanie w Sejmie w sprawie Sądu Najwyższego), 24 lipca (weta prezydenta Andrzeja Dudy) i 25 lipca (wtedy padł dzienny rekord liczby odwiedzających - 677 tys.). Najmniej internautów odwiedziło Twitter.com w sobotę 1 lipca - 184 tys.

Spadek zainteresowania serwisem społecznościowym widoczny jest głównie w weekendy, kiedy średnia odwiedzin kształtowała się na poziomie 298 tys. użytkowników.

(JM, 09.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: technologie

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czwarta runda dofinansowania od Google skupi się na monetyzacji mediów

Google DNI Innovation Fund, fundusz, który dofinansowuje innowacyjne projekty medialne, zmienił regulamin. Projekty zgłaszane w czwartej rundzie mają szukać nowych źródeł monetyzacji dla mediów.

Zgłoszenia do czwartej rundy będą przyjmowane od 13 września do 12 października. Teraz obowiązkiem w zgłoszeniu będzie dokładne wyjaśnienie, jak projekt ma na siebie zarabiać. "Słyszeliśmy od zgłaszających, że monetyzacja to jeden z największych problemów dla wydawców, więc od czwartej rundy chcemy, aby skupić się na tym problemie. Zdecydowaliśmy się zmienić wymagania i monetyzacja jest obowiązkowym tematem dużych i średnich projektów zgłaszanych w czwartej rundzie, z jasno pokazanym potencjałem projektu i jego wartością ekonomiczną" - wyjaśnia biuro prasowe Google'a. Ta zasada nie obowiązuje projektów prototypowych (do 50 tys. euro).

(JM, 09.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo