Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: konkursy i nagrody

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Timecode Film Production planuje konkurs dla twórców animacji

Tomasz Dławichowski (fot. materiały prasowe)

Studio produkcyjne Timecode Film Production zapowiada, że jesienią zorganizuje konkurs dla animatorów i motion designerów.

Konkurs oficjalnie wystartuje w październiku, będzie adresowany do twórców zajmujących się animacją. Dla uczestników nie będzie ograniczeń wiekowych, choć jak zaznaczył Tomasz Dławichowski, partner i managing director Timecode, nacisk będzie położony na młodych artystów.

Partnerami konkursu mają być uczelnie artystyczne - m.in. ASP w Warszawie. W jury zasiądą przedstawiciele środowisk twórczych i branży reklamowej - obecność potwierdził m.in. grafik i plakacista Andrzej Pągowski. Jednak szczegóły, w tym nazwa plebiscytu i tryb zgłoszeń, mają być ujawnione dopiero we wrześniu, wraz ze startem kampanii informacyjnej.

W środowisku twórców wideo pomysł nowego konkursu został odebrany pozytywnie. Potwierdza to Kacper Sawicki, producent i szef Papaya Films, który organizuje konkurs dla młodych reżyserów. - Każda rywalizacja, która aktywuje twórców i daje im możliwość rozwoju, jest dobra i pożądana - mówi Sawicki. - Aż dziwne, że na pomysł takiego konkursu nie wpadło dotąd żadne studio postprodukcyjne, bo animacja to dla takich firm naturalne środowisko - dodaje.

Timecode Film Production to dom produkcyjny specjalizujący się w produkcji branded contentu, filmów reklamowych oraz animacji.

(AMS, 09.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.