Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Browar Van Pur rusza z kampanią wizerunkową piwa Łomża

Łomża ma nową identyfikację wizualną (fot. materiały prasowe)

Rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur). Działania komunikacyjne koncentrują się w internecie. Za ich przygotowanie odpowiada agencja Deloitte Digital.

Na kampanię składa się spot wideo, dostępny w serwisach VoD, a także reklamy display w największych portalach tematycznych. Koncept kreatywny „Swoją drogą” opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych 30-latków: bohaterowie kampanii na swój sposób interpretują rady, jakie przekazali im rodzice. W pierwszej odsłonie kampanii tematem jest posiadanie własnego mieszkania. Oprócz spotów, przygotowanych do kanałów internetowych, kampania obejmuje działania uzupełniające w mediach społecznościowych, a także billboardy reklamowe przy najbardziej uczęszczanych trasach drogowych. Za obsługę mediową odpowiada MediaCom.

Press

Reklamowane piwo Łomża ma nową identyfikację wizualną – logotyp, typografia marki i etykieta zostały zaprojektowane przez Wilk Studio, autorem nowego kształtu butelki jest agencja This. Wprowadzeniu Łomży w nowej szacie graficznej towarzyszą działania w punktach sprzedaży. Kampanię trade marketingu i materiały BTL przygotowała agencja RiverWood marketing.

Za opracowanie strategii komunikacji Łomży odpowiada zespół brand strategy & consumer research w Deloitte.


(AMS, 08.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.