Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Wolak dyrektorem działu sprzedaży i marketingu w Burda Książki

Łukasz Wolak będzie nadzorować działy sprzedaży i promocji (fot. materiały prasowe)

Łukasz Wolak został nowym dyrektorem działu sprzedaży i marketingu Wydawnictwa Burda Książki.

Wolak jest związany z Burda International Poland od prawie czterech lat, ostatnio jako dyrektor handlowy. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Empik i Wydawnictwie Pascal. Będzie raportował do Katarzyny Sobańskiej-Helman, dyrektor zarządzającej działem książek i kolekcji Burdy. Będą mu podlegały dwa zespoły: sprzedaży (Agnieszka Ilczuk, Marzenna Kielak i Justyna Wieczorek) i promocji (Aleksandra Kurowska, Ilona Ostrowska, Izabela Janiszewska).
Zastąpił Macieja Maćkowiaka, który był na tym stanowisku od stycznia br.

(JM, 06.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.