Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGE przeprasza i zmienia hasło kampanii z powstańcem

Reklama PGE pojawiła się w tygodnikach "Sieci Prawdy" i "Do Rzeczy" (fot. Press)

Po fali krytyki, jaka spadła na Grupę PGE za promowanie się kontrowersyjną reklamą z powstańcem warszawskim, spółka przeprosiła i zmieniła hasło kampanii.

31 lipca br. PGE rozpoczęła kampanię reklamową, promując się wizerunkiem powstańca warszawskiego i hasłem "Poświęcenie to wielka energia", z dopiskiem "PGE Mecenasem Muzeum Powstania Warszawskiego". To wywołało oburzenie, m.in. wśród dziennikarzy, którzy komentowali w mediach społecznościowych. "Nie ma już żadnych granic, a słowo zażenowanie na pewno jest nieznane PGE" – napisał Patryk Michalski, dziennikarz RMF FM.
Początkowo PGE broniło kampanii podkreślając, że spółka wspiera projekty podtrzymujące pamięć o najważniejszych wydarzeniach w historii Polski. - Celem rozpoczętej kampanii jest wyłącznie podkreślenie tego faktu, z którego jesteśmy bardzo dumni – mówił "Presserwisowi" 31 lipca br. Maciej Szczepaniuk, rzecznik prasowy PGE.
Jednak 1 sierpnia Szczepaniuk napisał na Twitterze: „Nie chcieliśmy nikogo urazić. Wspólnie z agencją reklamową, autorem kampanii, #PGE zmienia jej hasło na >>Wspieramy pamięć o bohaterach<<”. Poinformował też, że za kreację odpowiada agencja K2, która w czerwcu br. wygrała przetarg na działania dla PGE.

(IKO, 02.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.