Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gru, Dru i Minionki w nowym czasopiśmie

(fot. materiały prasowe)

Czasopismo dla dzieci „Gru, Dru i Minionki” to nowe czasopismo w portfolio Egmont wydane z okazji, kinowej i na płytach DVD, premiery filmu animowanego. Magazyn trafi do sprzedaży 28 lipca. Zapraszamy do szalonego, nieoczywistego świata Gru, jego przybranych córek i oczywiście żółtych, psotnych bohaterów. Spragnieni doborowego towarzystwa, świetnego humoru i powszechnego zamętu czytelnicy nie mogą tego przegapić! To powrót, na który czekają wszyscy!

W nowym czasopiśmie przygotowanym specjalnie z okazji premiery kinowej najnowszego filmu Universal Pictures ponownie spotkamy się z Gru, córkami: Margo, Edith i Agnes oraz, oczywiście, Minionkami! Jak zawsze, nie zabraknie niespodzianek. Poznamy nową postać w rodzinie – bajecznie bogatego brata bliźniaka Gru, czyli Dru, który chciałby pójść w jego ślady. Będzie się działo, biorąc pod uwagę, że para agentów Ligi Antyzłoczyńców, Gru i Lucy, muszą przeszkodzić niedoszłemu dziecięcemu gwiazdorowi z lat 80., Balthazarowi Bratt, w planie zdominowania całego świata!

Magazyn „Gru, Dru i Minionki” to mini seria wydawana pod szyldem Na Topie. W poszczególnych numerach pisma czytelnicy dowiedzą się wszystkiego o postaciach występujących w filmie, rozszyfrują psoty Minionków, będą mieli okazję poćwiczyć umysł rozwiązując liczne zadania, a także poznać kulisy rywalizacji między braćmi Gru i Dru. Do numeru zostanie dołączony metalowy piórnik. Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł.

W ofercie Egmont pojawiło się również kilka bardzo interesujących formatów książek: „Ilustrowana opowieść” oraz „Biblioteka filmowa” w twardej oprawie, oraz tytuły zachęcające do zabawy, rozrywki umysłowej i różnego rodzaju aktywności. Wśród nich m.in.: „Gru, Dru i Minionki. 1000 naklejek”, „Księga zagadek”, „Przewodnik po tajnych gadżetach i pojazdach oraz innych superowych rzeczach!”, „Księga łamigłówek”, „Superkolorowanki”, „Superalbum z naklejkami” czy „Książka z tatuażami”. To pozycje, które dostarczą mnóstwo okazji do fantastycznej zabawy z ulubionymi bohaterami – dzięki nim można poznać wiele ciekawostek, zagadek, można też kolorować, naklejać tatuaże z wybranym bohaterem, a także złożyć samodzielnie minionkowy model. W wybranych książkach znajdują się też dokładne opisy i plany techniczne urządzeń, których używają Gru, Lucy i złoczyńcy, ale także ekscytujące szczegóły dotyczące miejsc z filmu. Każdy powinien przygotować się na jazdę bez trzymanki, siewcy chaosu – Minionki - wracają.  Z takim pakietem książek i magazynu każdy czytelnik na pewno nie będzie się nudził.

Press

Poprzednie filmowe przygody Minionków osiągnęły 9. pozycję wśród najpopularniejszych filmów animowanych, wyprzedzając w rankingu takie produkcje jak Shrek i Pingwiny z Madagaskaru.

W polskich kinach „Minionki” dotychczas obejrzało blisko 2 miliony widzów! Hitami stały się także zabawki i wszelkie produkty z wizerunkami uroczych rozrabiaków.

(27.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Majowy numer miesięcznika SENS z Mają Ostaszewską - solidarną kobietą 2016 roku!

(fot. materiały prasowe)

W czwartek, 20 kwietnia br. na rynku ukaże się majowe wydanie miesięcznika „SENS. Psychologia dla Ciebie” (Wydawnictwo Zwierciadło).

Do części nakładu zostały dołączone kremy do ciała marki PERFECTA, z serii ESSENCE PLANET.

Bohaterką okładki jest Maja Ostaszewska, która przez czytelniczki Sensu została wybrana Solidarną Kobietą 2016 roku! Na łamach Sensu opowiada o swoim zaangażowaniu w walkę o prawa kobiet: „Ten rok naprawdę był przełomowy. Nastąpiło coś w rodzaju przebudzenia. Smutny jest powód tego przebudzenia, czyli silna chęć zawłaszczenia naszych praw i uprzedmiotowienia kobiet – ale efekt jest pozytywny”. Wspomina rodziców i wartości, które przekazali jej w dzieciństwie: „Od najmłodszych lat rodzice powtarzali, że mamy prawo być tym, kim jesteśmy, że nie musimy ślepo iść za tłumem, za masą, że powinniśmy słuchać własnego serca i własnych potrzeb.”

W temacie numeru: Jak pogodzić życie realne i wirtualne?  Instrukcja obsługi nowoczesności czyli o cyberzagrożeniach i klikaniu ze zrozumieniem oraz czy media społecznościowe mają wpływ na nasz rozwój.

Bliżej natury: Przeprowadzka na wieś: co możesz zyskać a co stracić.

Terapia jednego spotkania: dlaczego jestem sama?

Zdrowie: Jak nie pomylić zmęczenia z anemią i jak uniknąć najczęstszych błędów żywieniowych.

Majowe  wydanie miesięcznika „SENS” ma objętość 120 stron i ukazuje się w cenie 9,99 zł (cena z kremem 10,99), nakład  56 500 egzemplarzy. Wydanie wsparte będzie kampanią promocyjną: miesięcznik Zwierciadło, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Filmweb,  zwierciadlo.pl, Facebook, Onet, WP, poradnikzdrowie.pl, mjakmama.pl.

Miesięcznik SENS to praktyczny magazyn poruszający zagadnienia z dziedziny rozwoju osobistego i psychologii, który zadebiutował na rynku w 2007 roku. SENS pomaga zrozumieć siebie i otaczający świat poprzez treningi rozwoju osobistego, spotkania z psychologami i ekspertami, testy, ćwiczenia i sprawdzone metody. Współpracuje na stałe z takimi nazwiskami jak Katarzyna Miller, Hanna Samson, Tomasz Srebrnicki czy Grażyna Torbicka.

(18.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo