Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Bębenek project managerem w LiquidThread

Jarosław Bębenek w LiquidThread będzie obsługiwał markę Coca-Cola (fot. materiały prasowe)

Jarosław Bębenek dołączył do agencji LiquidThread na stanowisko project managera.

Bębenek będzie zajmował się prowadzeniem projektów digitalowych dla marki Coca-Cola. LiquidThread obsługuje tę markę w zakresie mediów społecznościowych, aktywacji konsumenckich i digitalu. 

Jarosław Bębenek przez ostatnie trzy lata był project managerem w agencji K2. Wcześniej związany był z agencją Lubię to.


(IKO, 25.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Bolek wrócił do LifeTube jako dyrektor marketingu

Kamil Bolek został dyrektorem marketingu LifeTube (fot. materiały prasowe)

Kamil Bolek, dotychczasowy head of communication w indaHash, został dyrektorem marketingu w LifeTube, sieci partnerskiej zrzeszającej twórców wideo. Nowo utworzone stanowisko obejmie 1 sierpnia br.

W LifeTube Kamil Bolek będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za marketing i PR. Zajmie się komunikacją B2B i strategicznym wspieraniem działań sprzedażowych firmy. Doświadczenie z zakresu influencer marketingu będzie wykorzystywać m.in. do "edukacji rynku reklamowego". 

Bolek odszedł z LifeTube w styczniu br. - z siecią związany był od 2014 roku, ostatnio jako PR & brand manager. Przez ostatnie ponad pół roku był szefem komunikacji w indaHash.

"Rozbudowa zespołu i tworzenie jego wyspecjalizowanych segmentów, jak i tworzenie zupełnie nowych produktów to zadania, na które kładziemy duży nacisk. Niedawno komunikowaliśmy otwarcie działu strategii i kreacji, a już teraz możemy pochwalić się obecnością nowego dyrektora marketingu na pokładzie" - komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube.

(IKO, 26.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY