„Kroi się rewolucja” - pod takim hasłem wchodzi na rynek marka Wawrzyniec
Streetcom Polska obsługuje markę Wawrzyniec (fot. materiały prasowe)
Agencja Streetcom Polska realizuje całościową kampanię wprowadzającą na rynek pasty warzywne Wawrzyniec (ZT Kruszwica). Klient został pozyskany w drodze przetargu.
Streetcom Polska odpowiada za strategię, kreację, zakup mediów i egzekucję działań. Celem kampanii „Warzywna rewolucja” jest zapoznanie konsumenta z produktem. Aktywności prowadzone będą przede wszystkim w internecie, ale także w punktach sprzedaży (materiały POS). Realizacji pierwszych działań towarzyszy hasło „Kroi się rewolucja”.
W ramach promocji marki Wawrzyniec zaplanowano na ten rok działania w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz szeroko zakrojone kampanie product i idea seeding, bazujące na zaangażowaniu 100 tys. konsumentów wybranych ze społeczności Streetcom.
(IKO, 25.07.2017)