Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Kroi się rewolucja” - pod takim hasłem wchodzi na rynek marka Wawrzyniec

Streetcom Polska obsługuje markę Wawrzyniec (fot. materiały prasowe)

Agencja Streetcom Polska realizuje całościową kampanię wprowadzającą na rynek pasty warzywne Wawrzyniec (ZT Kruszwica). Klient został pozyskany w drodze przetargu.

Streetcom Polska odpowiada za strategię, kreację, zakup mediów i egzekucję działań. Celem kampanii „Warzywna rewolucja” jest zapoznanie konsumenta z produktem. Aktywności prowadzone będą przede wszystkim w internecie, ale także w punktach sprzedaży (materiały POS). Realizacji pierwszych działań towarzyszy hasło „Kroi się rewolucja”.
W ramach promocji marki Wawrzyniec zaplanowano na ten rok działania w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz szeroko zakrojone kampanie product i idea seeding, bazujące na zaangażowaniu 100 tys. konsumentów wybranych ze społeczności Streetcom.

(IKO, 25.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.