Polo TV najpopularniejszym kanałem muzycznym w pierwszej połowie roku
(fot. stux / pixabay.com / lic. CC0)
Kanał Polo TV miał w pierwszej połowie br. 0,76 proc. udziału w grupie ogólnej (1,16 w grupie komercyjnej) i był liderem wśród kanałów muzycznych na polskim rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Wynik Polo TV jest słabszy niż w pierwszej połowie ub.r. (wtedy miał odpowiednio 0,83 proc. w grupie ogólnej i 1,33 proc. w komercyjnej). Drugie miejsce zajął kanał Eska TV (do czerwca br. kanał muzyczno-rozrywkowy 8TV) z wynikiem 0,33 proc. w grupie ogólnej i 0,51 proc. w grupie komercyjnej. Trzeci było 4fun.tv (0,16 proc. w grupie ogólnej i 0,32 proc. w komercyjnej). Na czwartym miejscu znalazł się Disco Polo Music (odpowiednio: 0,13 proc. i 0,2 proc.). Piąty był MTV Polska z wynikiem 0,07 proc. w grupie ogólnej i 0,15 w grupie komercyjnej.
(JM, 24.07.2017)