Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak przejmą zarządzanie kreacją J. Walter Thompson

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak zostały dyrektorkami kreacji w J. Walter Thompson (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne w agencji FCB Warsaw, od września br. przejmą obowiązki szefowych kreacji w agencji J. Walter Thompson.

Drozdowska i Klimczak obejmą stanowisko po Jacku Szuleckim, który, jak już informowaliśmy, kończy pracę w J. Walter Thompson. Obie w FCB Warsaw pracują od 2013 roku. Zaczynały pracę w reklamie w Leo Burnett w 2003 roku. W latach 2004-2006 już pracowały w FCB Warsaw (wówczas Draft FCB).

W FCB Warsaw kreacją zarządzać będą seniorskie teamy kreatywne, a nadzór nad zespołem przejmuje Czesław Plawgo, senior copywriter agencji.

(AMS, 24.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Bębenek project managerem w LiquidThread

Jarosław Bębenek w LiquidThread będzie obsługiwał markę Coca-Cola (fot. materiały prasowe)

Jarosław Bębenek dołączył do agencji LiquidThread na stanowisko project managera.

Bębenek będzie zajmował się prowadzeniem projektów digitalowych dla marki Coca-Cola. LiquidThread obsługuje tę markę w zakresie mediów społecznościowych, aktywacji konsumenckich i digitalu. 

Jarosław Bębenek przez ostatnie trzy lata był project managerem w agencji K2. Wcześniej związany był z agencją Lubię to.


(IKO, 25.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo