"Tygodnik Powszechny" i "Gazeta Polska" ze wzrostem sprzedaży w maju
W segmencie tygodników opinii największy wzrost sprzedaży zanotował "Tygodnik Powszechny" - o 16,29 proc., do 22 167 egz.
"Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) i "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) poprawiły sprzedaż w maju br., w porównaniu z majem ub.r.
Według danych ZKDP średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) w maju br. wyniosła 106 090 egz. (spadek o 5,51 proc. względem maja ub.r.). Sprzedaż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) spadła o 12,53 proc., do 95 212 egz.
Spośród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się "W Sieci" (Fratria) - 60 008 egz. (spadek o 14,29 proc.). Dalej są "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 40 950 egz. (spadek o 22,01 proc.) i "Gazeta Polska" - 35 687 egz. (wzrost o 0,28 proc.).
Średnia sprzedaż "Faktów i Mitów" (Błaja News) to 25 850 egz. W segmencie tygodników opinii największy wzrost sprzedaży zanotował "Tygodnik Powszechny" - o 16,29 proc., do 22 167 egz.
Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 121 520 egz. (spadek o 2,93 proc.).
"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 264 288 egz. (spadek o 6,52 proc.).
(JM, 19.07.2017)