Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" i "Gazeta Polska" ze wzrostem sprzedaży w maju

W segmencie tygodników opinii największy wzrost sprzedaży zanotował "Tygodnik Powszechny" - o 16,29 proc., do 22 167 egz.

"Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) i "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) poprawiły sprzedaż w maju br., w porównaniu z majem ub.r.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) w maju br. wyniosła 106 090 egz. (spadek o 5,51 proc. względem maja ub.r.). Sprzedaż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) spadła o 12,53 proc., do 95 212 egz.

Spośród tygodników prawicowych najlepiej sprzedaje się "W Sieci" (Fratria) - 60 008 egz. (spadek o 14,29 proc.). Dalej są "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 40 950 egz. (spadek o 22,01 proc.) i "Gazeta Polska" - 35 687 egz. (wzrost o 0,28 proc.).

Średnia sprzedaż "Faktów i Mitów" (Błaja News) to 25 850 egz. W segmencie tygodników opinii największy wzrost sprzedaży zanotował "Tygodnik Powszechny" - o 16,29 proc., do 22 167 egz.

Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 121 520 egz. (spadek o 2,93 proc.).

"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 264 288 egz. (spadek o 6,52 proc.).


(JM, 19.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.