Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mark Thorne szefem marketingu w Wyborowa Pernod Ricard

Mark Thorne (fot. materiały prasowe)

Mark Thorne, dotychczasowy dyrektor marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers (Grupa Pernod Ricard), został dyrektorem marketingu w Wyborowa Pernod Ricard.

Mark Thorne zastąpił Philipa Ainswortha, który awansował na dyrektora marketingu w Pernod Ricard UK.

Thorne jako dyrektor marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Ponadto nadzorował dział usług marketingowych. Będzie raportować do Erica Benoist, prezesa Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.


(IKO, 18.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.