Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mark Thorne szefem marketingu w Wyborowa Pernod Ricard

Mark Thorne (fot. materiały prasowe)

Mark Thorne, dotychczasowy dyrektor marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers (Grupa Pernod Ricard), został dyrektorem marketingu w Wyborowa Pernod Ricard.

Mark Thorne zastąpił Philipa Ainswortha, który awansował na dyrektora marketingu w Pernod Ricard UK.

Thorne jako dyrektor marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Ponadto nadzorował dział usług marketingowych. Będzie raportować do Erica Benoist, prezesa Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.


(IKO, 18.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital

Andrzej Woynarowski kieruje w Deloitte Digital zespołem service design (fot. materiały prasowe)

Andrzej Woynarowski dołączył do zespołu Deloitte Digital na stanowisko head of service design. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu service design w ramach działu experience design.

Dział experience design zajmuje się realizacjami z zakresu UX/product design & service design. Jego liderami są Hubert Anyżewski, head of experience design, oraz Wiesław Kotecki, experience strategy & design director. W ramach działu budowany będzie zespół service design, to za jej rozwój odpowiadać będzie Andrzej Woynarowski, który wcześniej pracował w Logisfera NOVA i Atena Usługi Informatyczne i Finansowe SA.

(AMS, 19.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo