Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wideo online jest oglądane o 20 proc. dłużej niż rok temu

(fot. pixabay.com)

Już nie 39,6 minuty (jak w 2016 roku), a średnio 47,4 minuty dziennie spędzą na oglądaniu materiałów wideo w internecie konsumenci – wynika z raportu „Online Video Forecasts 2017” opublikowanego przez dom mediowy Zenith i dotyczącego 2017 roku.

Według badania czas oglądania online wideo wzrośnie w br. o 20 proc., przede wszystkim ze względu na coraz powszechniejsze korzystanie z urządzeń mobilnych. Czas oglądania materiałów wideo na smartfonach i tabletach wzrośnie o 35 proc., do 28,8 min dziennie. Mniejszą dynamikę wzrostu będzie miało wideo na urządzeniach stacjonarnych, laptopach i smart TV – prognozowany wzrost to 2 proc, do 18,6 min dziennie.

Raport Zenith zawiera dane z 63 krajów, w tym z Polski. W 2017 roku Polacy poświęcą na oglądanie online wideo średnio prawie 40 minut dziennie. Online wideo obejmuje wszystkie treści wideo oglądane w internecie.


(IKO, 18.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z zyskiem na akcję lekko poniżej prognoz

(fot. Screen z Youtube)

Zysk netto serwisu VoD Netfix na akcję wyniósł w drugim kwartale 15 centów wobec 16 centów oczekiwanych przez analityków.

Lepsze od oczekiwań były przychody, gdyż wyniosły 2,79 mld dol. wobec prognoz 2,76 mld dol. Netflix pozytywnie zaskoczył inwestorów liczbą nowych użytkowników. Spółce przybyło 5,2 mln abonentów (z czego 1,07 mln w USA, a 4,14 mln na świecie), podczas gdy analitycy spodziewali się przyrostu liczby użytkowników o 3,23 mln.

18 lipca cena pojedynczej akcji Netfliksa na otwarciu amerykańskiej giełdy wynosiła 176,12 dolarów.


(PAP, TAD, 19.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY