Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pół tysiąca akredytacji na przyjazd księcia Williama i księżnej Kate

Książę William i księżna Kate (fot. tsaiproject / wikipedia.org / lic. CC2.0)

Od 17 do 19 lipca br. media będą relacjonowały przebieg wizyty księcia i księżnej Cambridge w Polsce. Ambasada brytyjska udzieliła ponad 500 akredytacji.

17 lipca br. książę William i księżna Kate wylądują w Warszawie, 18 lipca odwiedzą Gdańsk, a 19 lipca wylecą z Polski. W sumie brytyjska ambasada udzieliła ponad 500 akredytacji. Obsługa medialna wizyty księcia i księżnej Cambridge rozpocznie się w Pałacu Prezydenckim w poniedziałek 17 lipca. Dziennikarze powinni pojawić się w centrum prasowym między godz. 12 a 13, para książęca przybędzie po 14.

Ekipy medialne dostały z Kancelarii Prezydenta RP wytyczne, że nie mogą się spóźnić. Ponadto zdjęcia mogą robić wyłącznie akredytowani fotografowie i operatorzy kamer. Przedstawiciele mediów zostali poproszeni także o dostosowanie stroju do okoliczności.

Wizytę pary książęcej będą relacjonować największe serwisy i portale.
- Gazeta.pl oprócz klasycznej relacji na żywo zaproponuje użytkownikom także bardziej pogłębione treści. Wśród nich znajdą się m.in teksty o obecności książęcej pary w Gdańsku i na terenie byłego obozu koncentracyjnego Stutthof, rozmowa z przedstawicielami polskiej arystokracji, analiza kosztów utrzymania brytyjskiej monarchii oraz komentarz specjalisty ds. protokołu dyplomatycznego dr. Janusza Sibory. Planowany jest także quiz na temat relacji polsko-brytyjskich, galerie zdjęć na stronie głównej portalu, które szczegółowo będą prezentować obecność książęcej pary w Polsce - mówi Nina Graboś, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Agorze.

Relacje na żywo planowane się na stronach Plotek.pl, SE.pl oraz Fakt24.pl. Wizytę, zarówno w Warszawie i Gdańsku, obsłużą kamery i reporterzy Wirtualnej Polski. - Będziemy robić relacje live na Facebooku. Na stronie głównej poświęcimy temu wydarzeniu specjalny box - mówi Elwira Piwowarska, sekretarz redakcji Wirtualnej Polski.

Plany wydawnicze związane z wizytą książęcej pary ma Wydawnictwo Burda. - Wizytę będziemy relacjonować w naszych serwisach online i na łamach naszych magazynów – mówi Magdalena Kieferling, head of communications z Wydawnictwa Burda.

(JOK, EMKA, 17.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duży amerykański dziennik ma nowych właścicieli

"The Chicago Sun-Times"

Grupa lokalnych biznesmenów przejęła dziennik "The Chicago Sun-Times", pokonując w przetargu Tronc - jedną z największych amerykańskich grup wydawniczych.

Kwota transakcji nie została ujawniona. Amerykańskie media branżowe podają nieoficjalnie, iż gazeta została przejęta za jednego dolara oraz gwarancję dotyczącą finansowania jej działalności. W tym celu nowi właściciele utworzyli fundusz dotowany kwotą 11 mln dol. Nabywcami dziennika są lokalni biznesmeni skupieni wokół byłego radnego miejskiego Edwina Eisendratha. O przejęcie "The Chicago Sun-Times" starała się również grupa Tronc, która jest wydawcą konkurencyjnego tytułu - "The Chicago Tribune".

(LL, 17.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo