Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iwona Kossmann sama złożyła rezygnację z funkcji prezesa Marquard Media Polska

Iwona Kossmann została prezesem Marquard Media Polska we wrześniu ub.r. (fot. materiały prasowe Kossmann Fashion)

Iwona Kossmann, dotychczasowa prezes Marquard Media Polska, po roku rozstaje się z wydawnictwem.

- Złożyłam rezygnację - powiedziała „Presserwisowi” Iwona Kossmann. Decyzja o jej odejściu to efekt konsolidacji spółek w Polsce i na Węgrzech. Jak już informowaliśmy, wydawnictwami na obu rynkach będzie zarządzać Zsuzsanna Ohidi, dotychczasowa CEO Marquard Media Hungary.

Iwona Kossmann nie rozstaje się w trybie natychmiastowym, lecz przez pewien czas będzie wspierać Zsuzsannę Ohidi w kierowaniu firmą. - Bardzo ją szanuję. Jest dobrym menedżerem. Czuję spokój, przekazując jej biznes i ludzi - komentuje Kossmann.

Iwona Kossmann została prezesem Marquard Media Polska we wrześniu ub.r., zastępując Alicję Skrzypczak. W przeszłości jako członek zarządu Grupy TP SA, a później Orange Polska odpowiadała za marketing i sprzedaż, była też prezesem Deni Cler Group. Przez dziewięć miesięcy (od lutego do października 2011 roku) była prezesem Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu". A następnie przez cztery lata prowadziła własną firmę zajmującą się produkcją i eksportem odzieży damskiej - Kossmann Fashion.

Marquard Media Polska wydaje m.in. "Esquire", "Shape", "Playboy", "Cosmopolitan". (IKO)

(IKO, 17.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pół tysiąca akredytacji na przyjazd księcia Williama i księżnej Kate

Książę William i księżna Kate (fot. tsaiproject / wikipedia.org / lic. CC2.0)

Od 17 do 19 lipca br. media będą relacjonowały przebieg wizyty księcia i księżnej Cambridge w Polsce. Ambasada brytyjska udzieliła ponad 500 akredytacji.

17 lipca br. książę William i księżna Kate wylądują w Warszawie, 18 lipca odwiedzą Gdańsk, a 19 lipca wylecą z Polski. W sumie brytyjska ambasada udzieliła ponad 500 akredytacji. Obsługa medialna wizyty księcia i księżnej Cambridge rozpocznie się w Pałacu Prezydenckim w poniedziałek 17 lipca. Dziennikarze powinni pojawić się w centrum prasowym między godz. 12 a 13, para książęca przybędzie po 14.

Ekipy medialne dostały z Kancelarii Prezydenta RP wytyczne, że nie mogą się spóźnić. Ponadto zdjęcia mogą robić wyłącznie akredytowani fotografowie i operatorzy kamer. Przedstawiciele mediów zostali poproszeni także o dostosowanie stroju do okoliczności.

Wizytę pary książęcej będą relacjonować największe serwisy i portale.
- Gazeta.pl oprócz klasycznej relacji na żywo zaproponuje użytkownikom także bardziej pogłębione treści. Wśród nich znajdą się m.in teksty o obecności książęcej pary w Gdańsku i na terenie byłego obozu koncentracyjnego Stutthof, rozmowa z przedstawicielami polskiej arystokracji, analiza kosztów utrzymania brytyjskiej monarchii oraz komentarz specjalisty ds. protokołu dyplomatycznego dr. Janusza Sibory. Planowany jest także quiz na temat relacji polsko-brytyjskich, galerie zdjęć na stronie głównej portalu, które szczegółowo będą prezentować obecność książęcej pary w Polsce - mówi Nina Graboś, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Agorze.

Relacje na żywo planowane się na stronach Plotek.pl, SE.pl oraz Fakt24.pl. Wizytę, zarówno w Warszawie i Gdańsku, obsłużą kamery i reporterzy Wirtualnej Polski. - Będziemy robić relacje live na Facebooku. Na stronie głównej poświęcimy temu wydarzeniu specjalny box - mówi Elwira Piwowarska, sekretarz redakcji Wirtualnej Polski.

Plany wydawnicze związane z wizytą książęcej pary ma Wydawnictwo Burda. - Wizytę będziemy relacjonować w naszych serwisach online i na łamach naszych magazynów – mówi Magdalena Kieferling, head of communications z Wydawnictwa Burda.

(JOK, EMKA, 17.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo