Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Radio" najpopularniejszym filmem w czerwcu na polskim YouTube

"Radio" (Screen za YouTube.com)

W czerwcu br. na polskim YouTube najpopularniejszym polskojęzycznym materiałem było "Radio", parodia piosenki Enrique Iglesiasa - wynika z raportu "YouTube Trends Polska" firmy Sotrender.

Film "Radio" (parodia Enrique Iglesiasa "Subeme La Radio") został opublikowany 6 czerwca br. na kanale Letni, chamski podryw. Film tylko w czerwcu br. miał 10,61 mln odsłon, 5,71 tys. komentarzy i 206,67 tys. polubień. Na drugim miejscu był "DresMasters – Drespacito" (kanał: Marcin Malczynski) – 2,54 mln odsłon. Na trzecim miejscu był "Fidget spinner za 200 zł" (kanał: Blowek) – 2,24 mln odsłon. Najpopularniejszy kanał wciąż ma Sylwester Wardęga (Wardega SA) - 3,49 mln subskrypcji. Na kolejnych pozycjach w czerwcu są: Blowek – 2,95 mln, AbstrachujeTV – 2,76 mln i Rezigiusz – 2,70 mln.

Spośród kanałów należących do tradycyjnych telewizji najwięcej subskrybentów miał Tvn.pl – 509,13 tys. Na kolejnych miejscach znalazły się: Disney Channel Polska – 321,65 tys. i Disney Junior Polska – 239,57 tys. W czerwcu najwięcej wyświetleń miały: Tvn.pl – 65,51 mln, TVN Series – 13,11 mln i TVN Talent Show – 12,44 mln.
W kategorii kanałów związanych z prasą najwięcej subskrybentów miał "Przegląd Sportowy" – 102 tys., "Ale Historia" – 59 tys., "Auto Świat" – 45 tys.

(JOK, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wideo online jest oglądane o 20 proc. dłużej niż rok temu

(fot. pixabay.com)

Już nie 39,6 minuty (jak w 2016 roku), a średnio 47,4 minuty dziennie spędzą na oglądaniu materiałów wideo w internecie konsumenci – wynika z raportu „Online Video Forecasts 2017” opublikowanego przez dom mediowy Zenith i dotyczącego 2017 roku.

Według badania czas oglądania online wideo wzrośnie w br. o 20 proc., przede wszystkim ze względu na coraz powszechniejsze korzystanie z urządzeń mobilnych. Czas oglądania materiałów wideo na smartfonach i tabletach wzrośnie o 35 proc., do 28,8 min dziennie. Mniejszą dynamikę wzrostu będzie miało wideo na urządzeniach stacjonarnych, laptopach i smart TV – prognozowany wzrost to 2 proc, do 18,6 min dziennie.

Raport Zenith zawiera dane z 63 krajów, w tym z Polski. W 2017 roku Polacy poświęcą na oglądanie online wideo średnio prawie 40 minut dziennie. Online wideo obejmuje wszystkie treści wideo oglądane w internecie.


(IKO, 18.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo