Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Radio" najpopularniejszym filmem w czerwcu na polskim YouTube

"Radio" (Screen za YouTube.com)

W czerwcu br. na polskim YouTube najpopularniejszym polskojęzycznym materiałem było "Radio", parodia piosenki Enrique Iglesiasa - wynika z raportu "YouTube Trends Polska" firmy Sotrender.

Film "Radio" (parodia Enrique Iglesiasa "Subeme La Radio") został opublikowany 6 czerwca br. na kanale Letni, chamski podryw. Film tylko w czerwcu br. miał 10,61 mln odsłon, 5,71 tys. komentarzy i 206,67 tys. polubień. Na drugim miejscu był "DresMasters – Drespacito" (kanał: Marcin Malczynski) – 2,54 mln odsłon. Na trzecim miejscu był "Fidget spinner za 200 zł" (kanał: Blowek) – 2,24 mln odsłon. Najpopularniejszy kanał wciąż ma Sylwester Wardęga (Wardega SA) - 3,49 mln subskrypcji. Na kolejnych pozycjach w czerwcu są: Blowek – 2,95 mln, AbstrachujeTV – 2,76 mln i Rezigiusz – 2,70 mln.

Spośród kanałów należących do tradycyjnych telewizji najwięcej subskrybentów miał Tvn.pl – 509,13 tys. Na kolejnych miejscach znalazły się: Disney Channel Polska – 321,65 tys. i Disney Junior Polska – 239,57 tys. W czerwcu najwięcej wyświetleń miały: Tvn.pl – 65,51 mln, TVN Series – 13,11 mln i TVN Talent Show – 12,44 mln.
W kategorii kanałów związanych z prasą najwięcej subskrybentów miał "Przegląd Sportowy" – 102 tys., "Ale Historia" – 59 tys., "Auto Świat" – 45 tys.

(JOK, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ukraiński serwis StopFake.org z polską wersją językową

(screen za StopFake.org)

Pełną funkcjonalność osiągnęła polska wersja serwisu StopFake.org, zajmującego się walką z nieprawdziwymi informacjami. Polska wersja ruszyła dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Za serwis odpowiadają Paweł Bobolowicz (korespondent radia Wnet na Ukrainie), Wojciech Mucha (szef publicystyki w "Gazecie Polskiej Codziennie") i Wojciech Pokora (kierownik redakcji internetowej Radia Lublin). Znajdują się w nim informacje o nieprawdziwych treściach pojawiających się w mediach, głównie rosyjskich i zwłaszcza dotyczących Ukrainy.

Stop Fake to ukraiński serwis zajmujący się demaskowaniem nieprawdziwych informacji. Polska to jego 11. wersja językowa, jest realizowana przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich w ramach projektu dofinansowanego przez MSZ RP w ramach konkursu "Dyplomacja Publiczna 2017". Jej koordynatorem ze strony SDP jest Dorota Zielińska odpowiadająca w stowarzyszeniu za kontakty z zagranicą.

(JM, 17.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo