Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Radio" najpopularniejszym filmem w czerwcu na polskim YouTube

"Radio" (Screen za YouTube.com)

W czerwcu br. na polskim YouTube najpopularniejszym polskojęzycznym materiałem było "Radio", parodia piosenki Enrique Iglesiasa - wynika z raportu "YouTube Trends Polska" firmy Sotrender.

Film "Radio" (parodia Enrique Iglesiasa "Subeme La Radio") został opublikowany 6 czerwca br. na kanale Letni, chamski podryw. Film tylko w czerwcu br. miał 10,61 mln odsłon, 5,71 tys. komentarzy i 206,67 tys. polubień. Na drugim miejscu był "DresMasters – Drespacito" (kanał: Marcin Malczynski) – 2,54 mln odsłon. Na trzecim miejscu był "Fidget spinner za 200 zł" (kanał: Blowek) – 2,24 mln odsłon. Najpopularniejszy kanał wciąż ma Sylwester Wardęga (Wardega SA) - 3,49 mln subskrypcji. Na kolejnych pozycjach w czerwcu są: Blowek – 2,95 mln, AbstrachujeTV – 2,76 mln i Rezigiusz – 2,70 mln.

Spośród kanałów należących do tradycyjnych telewizji najwięcej subskrybentów miał Tvn.pl – 509,13 tys. Na kolejnych miejscach znalazły się: Disney Channel Polska – 321,65 tys. i Disney Junior Polska – 239,57 tys. W czerwcu najwięcej wyświetleń miały: Tvn.pl – 65,51 mln, TVN Series – 13,11 mln i TVN Talent Show – 12,44 mln.
W kategorii kanałów związanych z prasą najwięcej subskrybentów miał "Przegląd Sportowy" – 102 tys., "Ale Historia" – 59 tys., "Auto Świat" – 45 tys.

(JOK, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.