Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport 1 najpopularniejszym kanałem sportowym w pierwszym półroczu

(fot. macblack / pixabay.com / lic. CC0)

Eurosport 1 (Discovery) był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w pierwszym półroczu br.

Eurosport 1 miał w pierwszej połowie br. 0,65 proc. udziałów w rynku w grupie ogólnej, co oznacza wzrost z 0,52 proc. w porównaniu z pierwszą połową ub.r. Drugi był Polsat Sport, który uzyskał 0,47 proc. udziałów (0,69 proc. w pierwszej połowie ub.r.), a trzeci TVP Sport, zachowując udział na poziomie 0,33 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (JM)

 

(a,d, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP jesienią rozpocznie pokazywanie filmów, które poddano digitalizacji

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska od jesieni na swoich antenach rozpocznie emisję zrekonstruowanych w ramach digitalizacji filmów i seriali w specjalnym paśmie. TVP do końca 2018 planuje digitalizację 836 kolejnych tytułów.

Specjalne pasmo z filmami, w których poprawiono obraz i dźwięk, to kolejny etap projektu "Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA", który rozpoczął się w marcu br. W połowie 2018 roku ma ruszyć serwis internetowy TVP, który powstanie w ramach projektu digitalizacji treści filmowych i telewizyjnych.
Obecnie trwają prace nad rekonstrukcją obrazu i dźwięku w filmie Krzysztofa Kieślowskiego "Personel". Obraz zostanie poddany korekcie barw i przeformatowaniu pod opieką autora zdjęć Witolda Stok-Stokowa. Następne w kolejce do digitalizacji są inne filmy Kieślowskiego, takie jak "Spokój", "Pierwsza miłość", "Legenda".
Łączna wartość całego projektu digitalizacji wynosi 80,8 mln zł.

(JOK, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo