Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport 1 najpopularniejszym kanałem sportowym w pierwszym półroczu

(fot. macblack / pixabay.com / lic. CC0)

Eurosport 1 (Discovery) był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w pierwszym półroczu br.

Eurosport 1 miał w pierwszej połowie br. 0,65 proc. udziałów w rynku w grupie ogólnej, co oznacza wzrost z 0,52 proc. w porównaniu z pierwszą połową ub.r. Drugi był Polsat Sport, który uzyskał 0,47 proc. udziałów (0,69 proc. w pierwszej połowie ub.r.), a trzeci TVP Sport, zachowując udział na poziomie 0,33 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (JM)

 

(a,d, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.