Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż miesięczników dla mężczyzn w kwietniu 2017

(fot pexels / pixabay.com / lic. CC0)

Spośród miesięczników dla mężczyzn w kwietniu 2017 roku najmniejszy spadek sprzedaży w porównaniu z kwietniem ub.r. rokiem miał "Playboy" (Marquard Media Polska). Liderem segmentu jest "Men's Health" (Motor Presse Polska).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż magazynu "Men's Health" w kwietniu br. wyniosła 33 870 egz. (spadek o 30,33 proc.). Sprzedaż "Playboya" (Marquard Media Polska) to 27 628 egz. (spadek o 7,33 proc.). Trzeci jest "CKM" (Marquard Media Polska) - 19 667 egz. (spadek o 10,55 proc.).

(JM, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.