Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kobieta i Życie" umacnia się na pozycji lidera segmentu

Kobieta i Życie

W kwietniu br. "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) jako jedyna poprawiła sprzedaż (w porównaniu z kwietniem ub.r.) i pozostała liderem segmentu miesięczników poradnikowych dla kobiet - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż "Kobiety i Życia" wyniosła w kwietniu 2017 roku 381 289 egz. (wzrost o 4,48 proc.). Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 312 125 egz. (spadek o 5,31 proc.), a trzecie "Dobre Rady" (Burda Media Polska) - 244 159 egz. (spadek o 17,93 proc.).

(JM, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż miesięczników dla mężczyzn w kwietniu 2017

(fot pexels / pixabay.com / lic. CC0)

Spośród miesięczników dla mężczyzn w kwietniu 2017 roku najmniejszy spadek sprzedaży w porównaniu z kwietniem ub.r. rokiem miał "Playboy" (Marquard Media Polska). Liderem segmentu jest "Men's Health" (Motor Presse Polska).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż magazynu "Men's Health" w kwietniu br. wyniosła 33 870 egz. (spadek o 30,33 proc.). Sprzedaż "Playboya" (Marquard Media Polska) to 27 628 egz. (spadek o 7,33 proc.). Trzeci jest "CKM" (Marquard Media Polska) - 19 667 egz. (spadek o 10,55 proc.).

(JM, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo