"Tele Tydzień" utrzymuje wysoką sprzedaż
(fot. Free-Photos / pixabay.com / lic. CC0)
"Tele Świat" i "TV 14" w kwietniu br. poprawiły sprzedaż - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wśród pism telewizyjnych najlepiej sprzedaje się "Tele Tydzień".
Wśród tygodników telewizyjnych najlepszą sprzedaż ma "Tele Tydzień" - w kwietniu br. jego sprzedaż wyniosła 768 200 egz. i była niższa o 0,85 proc. w porównaniu z kwietniem ub.r. Drugi w tym segmencie jest tygodnik "To & Owo" - 303 747 egz. (spadek o 4,66 proc.), trzeci "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" - 149 998 egz. (spadek o 10,34 proc.).
Spośród tv guide'ów będących dwutygodnikami najwyższą średnią sprzedaż w kwietniu br. miał "Tele Świat" - 345 873 egz. (wzrost o 6,97 proc. w porównaniu z kwietniem ub.r.). Wzrost sprzedaży odnotował też "TV 14" - o 7,56 proc., do 205 499 egz. Na trzecim miejscu jest "Świat Seriali" - 167 028 egz. (spadek o 11,25 proc.). Wzrost w segmencie dwutygodników zanotował też "Tele Max" - o 0,34 proc., do 147 571 egz.
Wszystkie wymienione tytuły należą do Wydawnictwa Bauer. (JM)
(a,d, 15.07.2017)