Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aplikacja Ipla dostępna w telewizorach Toshiba, Telefunken, JVC i Hitachi

(fot. kroppek_pl / pixabay.com lic. CC0)

Cyfrowy Polsat nawiązał współpracę z firmą Vestel, na mocy której w produkowanych przez nią telewizorach z usługą Smart TV marek Toshiba, Telefunken, JVC i Hitachi dostępna będzie aplikacja Ipla.

Ipla jest dostępna w modelach z 2016 i 2017 roku - na nowszych jest preinstalowana, na starszych dostępna po aktualizacji oprogramowania. Wcześniej Ipla była dostępna w telewizorach Toshiba z roczników 2013 i 2014.

Ipla jest też dostępna w telewizorach Smart TV marek Ikea, LG, Panasonic, Philips, Samsung, Sony, Sharp, Thomson, TCL.

(JM, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biełsat TV coraz popularniejszy na Białorusi

(fot. pexels / pixabay.com / lic. CC0)

O istnieniu stacji Biełsat TV wie 32,1 proc. dorosłych mieszkańców Białorusi – wynika z badań przeprowadzonych przez Civitta Group Satio.

Z badań z maja br. wynika, że rozpoznawalność marki Biełsat TV w porównaniu z badaniami przeprowadzonymi w 2014 roku znacząco wzrosła. Przed trzema laty Biełsat TV oglądało 11,6 proc., a dziś jest to już 31,3 proc. Największy udział w widowni, bo aż 64,4 proc., mają osoby w grupie wiekowej 25-54 lat. Wśród oglądających stację zdecydowanie dominują osoby z wyższym wykształceniem, stanowią one 42 proc.
Badania sondażowe zostały przeprowadzone w dniach 20-31 maja 2017 roku przez pracownię Civitta Group Satio na próbie liczącej 3004 osoby powyżej osiemnastego roku życia.

(JOK, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo