Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz dyrektorami w marketingu Nest Banku

Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz awansowali na dyrektorów wydziałów w departamencie marketingu Nest Banku. Ewelina Wiśniewska została kierownikiem nowego wydziału marketingu operacyjnego.

W lipcu br. Bartosz Dziendziel został dyrektorem wydziału rozwoju marki w Nest Banku. Będzie odpowiedzialny za średnio- i długoterminowe zarządzanie strategią komunikacji, rozwijanie linii kreatywnych i komunikacyjnych, w tym komunikacji ATL. Wcześniej był kierownikiem wydziału rozwoju marki.

Lech Borgosz, dotychczasowy head of brand activation division, objął funkcję dyrektora wydziału aktywizacji i jakości. Będzie odpowiadał za zarządzanie marką we wszystkich kanałach sprzedaży i za nadzorowanie działań aktywacyjnych.

Ewelina Wiśniewska jako kierownik wydziału marketingu operacyjnego będzie odpowiedzialna m.in. za treści prezentowane na stronie internetowej banku i za cross-selling. Awansowała ze stanowiska performance marketing manager.

W czerwcu br. do zespołu Nest Banku na stanowisko kierownika wydziału PR i rzecznika prasowego dołączyła Agata Dorożuk.

(IKO, 12.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejny wniosek do Trybunału Konstytucyjnego w sprawie ustawy krajobrazowej

(fot. PublicDomainPictures / pixabay.com / lic. CC0)

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Reklamy Wielkoformatowej złożyła wniosek do Trybunału Konstytucyjnego o zbadanie zgodności z Konstytucją RP ustawy krajobrazowej.

Ustawa krajobrazowa weszła w życie we wrześniu 2015 roku. Zgodnie z nią samorządy mają same decydować, gdzie mogą być rozlokowane reklamy zewnętrzne, a także pobierać za nie opłaty, które ostatecznie zasilą ich budżet. Branża outdooru od początku nie jest zadowolona z zapisów ustawy.

W ostatnich miesiącach OIGRW zaprezentowała propozycje rozwiązań dla projektów uchwał krajobrazowych w kilku dużych miastach (w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie i Wrocławiu). Na początku lipca br. organizacja zaskarżyła ustawę do Trybunału Konstytucyjnego, bo zdaniem jej prawników narusza ona prawo własności, prawa nabyte i jest sprzeczna z zasadą, że prawo nie działa wstecz.

Dlaczego dopiero teraz organizacja składa wniosek do TK? - Trwało to tak długo, ponieważ potrzebowaliśmy analizy prawnej – mówi Joanna Hutnik, prezes OIGRW.

Już dwa lata temu wniosek do TK o zbadanie konstytucyjności zapisów ustawy krajobrazowej złożył Związek Pracodawców Business Centre Club.

(IKO, 14.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo