Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Michała Nowosielskiego ma być ekspertem od wielkich pomysłów

Michał Nowosielski jest właścicielem i jedynym pracownikiem agencji Bigthinkski (fot. materiały prasowe)

Michał Nowosielski, były szef kreacji BBDO Warszawa, założył własne przedsięwzięcie reklamowe. Jego agencja działa po marką Bigthinkski.

- Agencje reklamowe dostarczają swoim klientom obsługę praktyczną i taktyczną. Mają natomiast problem z tworzeniem strategii - opowiada Michał Nowosielski. - Jeżeli dla marki uda się stworzyć strategię, czyli big ideę, to tworzenie kreacji na jej podstawie jest proste - dodaje Nowosielski. Jest on jedynym właścicielem agencji Bigthinkski i jej jedynym pracownikiem. - Do każdego projektu jestem w stanie stworzyć odrębny wymarzony skład. Agencje dziś już nie płacą tyle, aby kreatywni byli im absolutnie wierni. Bardzo chętnie podejmują się dodatkowych zleceń - tłumaczy Nowosielski.

Bigthinkski jest firmą, z której usług mogą korzystać nie tylko klienci końcowi, ale także agencje reklamowe.

Nowosielski z BBDO Warszawa rozstał się w lipcu 2016 roku. Wcześniej przez dwa lata był w Young & Rubicam, do której przeszedł z Grupy Ogilvy (pracował w niej od 2006 roku). Przez 13 lat związany był z agencją Publicis, od 2001 roku kierował jej działem kreacji.

(AMS, 10.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.