Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat liderem oglądalności w czerwcu

W czerwcu br. Polsat miał największy udział w widowni telewizyjnej zarówno w grupie ogólnej, jak i w komercyjnej.

W grupie ogólnej Polsat osiągnął 11,05 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 12,56 proc. w czerwcu ub.r. Drugi TVN uzyskał 9,05 proc. (spadek 9,68 proc.), trzeci TVP 1 – 8,99 proc. (spadek z 12,2 proc.), a czwarty TVP 2 – 6,37 proc. (spadek z 6,63 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się również: TVN 24 – 4,76 proc. (wzrost z 3,95 proc.), TVP Info – 3,97 proc. (wzrost z 3,05 proc.), TV 4 – 3,79 proc. (wzrost z 3,03 proc.), TVN Siedem – 3,64 proc. (wzrost z 3,17 proc.), TV Puls – 3,18 proc. (wzrost z 3,12 proc.) i Puls 2 – 1,83 proc. (wzrost z 1,76 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat uzyskał 12,5 proc. udziału w rynku wobec 14,78 proc. w czerwcu ub.r. TVN poprawił wynik z 11,61 proc. do 11,64 proc. Na trzecim miejscu była Dwójka z 5,44 proc. (5,76 proc. przed rokiem), a na czwartym – Jedynka z 5,32 proc. (9,24 proc.). Dalej uplasowały się: TVN Siedem – 3,86 proc. (wzrost z 3,09 proc.), TV Puls – 3,78 proc. (wzrost z 3,46 proc.), TV 4 – 3,77 proc. (wzrost z 3,25 proc.), TVN 24 – 2,74 proc. (wzrost z 2,47 proc.), TTV – 2,34 proc. (wzrost 1,97 proc.) i TVP Seriale – 2,19 proc. (wzrost z 1,69 proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 03.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.