Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Grzelak zachęca do spróbowania napoju Mirinda

Agnieszka Grzelak w nowej kampanii Mirindy (fot. materiały prasowe)

PepsiCo rozpoczyna kampanię internetową dla marki Mirinda. Napój promuje Agnieszka Grzelak, prowadząca kanał Agnieszka Grzelak Vlog na YouTube, subskrybowany przez 737 tys. osób.

Kampania pod hasłem "Smakuj życie z Agą Grzelak" obejmuje dwanaście filmów, które są relacjami z podróży Agnieszki Grzelak. Youtuberka przybliża widzom m.in. krajobraz Kalifornii i Krety, jednocześnie eksponując Mirindę. Grzelak promowała już Mirindę w kampanii "Smaksplozja" (wspólnie z CyberMarianem). Za przygotowanie kampanii internetowej odpowiada agencja Deloitte Digital.

(IKO, 02.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.