Agnieszka Grzelak zachęca do spróbowania napoju Mirinda
02.07.2017, 13:45
Agnieszka Grzelak w nowej kampanii Mirindy (fot. materiały prasowe)
PepsiCo rozpoczyna kampanię internetową dla marki Mirinda. Napój promuje Agnieszka Grzelak, prowadząca kanał Agnieszka Grzelak Vlog na YouTube, subskrybowany przez 737 tys. osób.
Kampania pod hasłem "Smakuj życie z Agą Grzelak" obejmuje dwanaście filmów, które są relacjami z podróży Agnieszki Grzelak. Youtuberka przybliża widzom m.in. krajobraz Kalifornii i Krety, jednocześnie eksponując Mirindę. Grzelak promowała już Mirindę w kampanii "Smaksplozja" (wspólnie z CyberMarianem). Za przygotowanie kampanii internetowej odpowiada agencja Deloitte Digital.
(IKO, 02.07.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter