"Auto-Moto" umacnia się na pozycji lidera miesięczników motoryzacyjnych
W pierwszym kwartale br. "Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych" (Wydawnictwo Bauer) sprzedawał się lepiej niż rok temu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
"Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych" jako jedyny spośród miesięczników motoryzacyjnych zwiększył sprzedaż w trzech pierwszych miesiącach br. w porównaniu z tym okresem ub.r. - wynika z danych ZKDP. Tytuł ten od stycznia do marca br. sprzedawał się średnio w 49 369 egz. To wzrost o 6,15 proc. w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami ub.r. Drugi jest "Auto Świat Poradnik" (Ringier Axel Springer Polska) – 38 448 egz. (spadek o 1,92 proc.), a trzeci "Świat Motocykli" (Agora SA) - 11 661 egz. (spadek o 12,01 proc.).
Wzrost sprzedaży zanotował magazyn "Classic Auto" (Stratos Concept) - o 11,85 proc., do 7327 egz. (JM)
(JM, 27.06.2017)