Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Auto-Moto" umacnia się na pozycji lidera miesięczników motoryzacyjnych

W pierwszym kwartale br. "Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych" (Wydawnictwo Bauer) sprzedawał się lepiej niż rok temu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. 

"Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych" jako jedyny spośród miesięczników motoryzacyjnych zwiększył sprzedaż w trzech pierwszych miesiącach br. w porównaniu z tym okresem ub.r. - wynika z danych ZKDP. Tytuł ten od stycznia do marca br. sprzedawał się średnio w 49 369 egz. To wzrost o 6,15 proc. w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami ub.r. Drugi jest "Auto Świat Poradnik" (Ringier Axel Springer Polska) – 38 448 egz. (spadek o 1,92 proc.), a trzeci "Świat Motocykli" (Agora SA) - 11 661 egz. (spadek o 12,01 proc.).
Wzrost sprzedaży zanotował magazyn "Classic Auto" (Stratos Concept) - o 11,85 proc., do 7327 egz. (JM)

 

(JM, 27.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.