Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Developer SGI oferuje mieszkanie na próbę za promocję Łodzi na wideoblogu

Firma SGI liczy na wiralową promocję łódzkiego osiedla Sokołówka

Firma deweloperska SGI szuka wideoblogera, który zamieszka na próbę w wybudowanym przez nią mieszkaniu w Łodzi i przy okazji wypromuje letnią ofertę kulturalną tego miasta.

Akcja "Zamieksz(k)aj w Łodzi" to głównie trzytygodniowy test, w którym wybrana w castingu osoba będzie relacjonować w internecie, jak jej się mieszka na łódzkim osiedlu Sokołówka. - Żaden deweloper nie odważył się oddać swojego mieszkania pokazowego do jakiegokolwiek długoterminowego testu - mówi Robert Stachowiak, dyrektor marketingu szczecińskiej firmy SGI. - Liczymy na wiralowy potencjał akcji i nie widzimy żadnego zagrożenia, które mogłoby wiązać się z wymiernymi stratami wizerunkowymi - dodaje.
Akcja jest pomysłem obsługującej dewelopera agencji /3PR/ Consulting. Włączyły się w nią: Łódzkie Centrum Wydarzeń (odpowiada za promocję miasta Łodzi), sieć restauracji Rajskie Jadło i łódzka redakcja "Gazety Wyborczej".
Akcja ma dwa etapy - w pierwszym w internetowym głosowaniu zostanie wybrany jej bohater, w drugim (od 10 do 31 lipca br.) wybrany tester będzie musiał codziennie uzupełniać autorski wideoblog. Po jej zakończeniu otrzyma 3 tys. zł. Do potrzeb akcji stworzono w internecie stronę Zamieszkajwlodzi.pl.

(GK, 22.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.