Developer SGI oferuje mieszkanie na próbę za promocję Łodzi na wideoblogu
Firma SGI liczy na wiralową promocję łódzkiego osiedla Sokołówka
Firma deweloperska SGI szuka wideoblogera, który zamieszka na próbę w wybudowanym przez nią mieszkaniu w Łodzi i przy okazji wypromuje letnią ofertę kulturalną tego miasta.
Akcja "Zamieksz(k)aj w Łodzi" to głównie trzytygodniowy test, w którym wybrana w castingu osoba będzie relacjonować w internecie, jak jej się mieszka na łódzkim osiedlu Sokołówka. - Żaden deweloper nie odważył się oddać swojego mieszkania pokazowego do jakiegokolwiek długoterminowego testu - mówi Robert Stachowiak, dyrektor marketingu szczecińskiej firmy SGI. - Liczymy na wiralowy potencjał akcji i nie widzimy żadnego zagrożenia, które mogłoby wiązać się z wymiernymi stratami wizerunkowymi - dodaje.
Akcja jest pomysłem obsługującej dewelopera agencji /3PR/ Consulting. Włączyły się w nią: Łódzkie Centrum Wydarzeń (odpowiada za promocję miasta Łodzi), sieć restauracji Rajskie Jadło i łódzka redakcja "Gazety Wyborczej".
Akcja ma dwa etapy - w pierwszym w internetowym głosowaniu zostanie wybrany jej bohater, w drugim (od 10 do 31 lipca br.) wybrany tester będzie musiał codziennie uzupełniać autorski wideoblog. Po jej zakończeniu otrzyma 3 tys. zł. Do potrzeb akcji stworzono w internecie stronę Zamieszkajwlodzi.pl.
(GK, 22.06.2017)