Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro promuje się nowym filmem

(fot. Screen z Youtube)

W poniedziałek 19 czerwca do sieci trafił nowy spot reklamowy Allegro pt. "Lemoniada".

Press

Bohaterowie spotu to rodzeństwo. Dziewczynka pomaga bratu sprzedającemu lemoniadę rozwiązać problem topniejącego lodu. Autorem spotu jest agencja Bardzo, a reżyserem Erik van Wyk. Domem produkcyjny jest Moon Films.

Press

Jak wynika z rankingu YouTube Ads Leaderboard 2016 najczęściej oglądaną reklamą w Polsce na YouTube w ub.r. był spot Allegro "Czego szukasz w Święta?|English for beginners".


(AMS, 20.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: Cannes Lions

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sztuczna inteligencja, YouTube i kreatywność. Trzeci dzień Festwialu w Cannes

(fot. Joanna Sagan / K2)

Festiwal w Cannes nabiera rozpędu. Trzeci dzień upłynął pod znakiem wykładów, na których można było zobaczyć gwiazdy świata reklamy - m.in. Karlie Kloss, Joe Pytka, David Remnick, Casey Neistat czy Dita Von Teese.

Trzeciego dnia Festiwalu ruszyła seria spotkań "Chief Creatives on the beach" - codziennie w specjalnej strefie można spotkać się i posłuchać najważniejszych dyrektorów kreatywnych, którzy opowiadają o swoich inspiracjach, koszmarach, marzeniach. Ciekawostką jest również przewijająca się często podczas wykładów krytyka Pepsi i jej reklamy z Kendal Jenner.

Najciekawsze wykłady
MIT i biologia kreatywności. Wykład poświęcony analizie procesów kreatywnych zachodzących w mózgu. Kreatywność, to z naukowego punktu widzenia, nowe połączenia w mózgu, nowe ścieżki. Podczas wykładu pokazano ciekawy eksperyment, który udowodnił że na podstawie obserwacji połączeń nerwowych i pracy mózgu, naukowcy mogą odtworzyć widziane przez nas obrazy.

Czego NASA może nauczyć nas o kreatywności? Wykład podczas którego NASA pokazała jak wykorzystuje innowacje i mądrość tłumu, do rozwiązywania problemów takich jak życie na księżycu.

The New Yorker - prawdziwe newsy w dobie fałszywych. Jak w czasach zalewających nas fałszywych newsów dziennikarze, marketerzy, twórcy powinni komunikować się efektywnie? Wykład zdobywcy nagrody Pulitzera - Davida Remnicka, rozpoczął się od stwierdzenia, że nigdy nie wyeliminujemy fałszu z naszego otoczenia. Social media sprawiają, że fałszywe (czasami nawet groźne) informacje bez problemu mogą być publikowane i powielane, docierając do coraz szerszego grona.

Casey Neistat i Jeff Zucker czyli radykalne eksperymenty w kreatywności. Panel dotyczył współpracy Neistata z CNN, która owocuje nowym projektem. CNN jako tradycyjne medium informacyjne o dojrzałej widowni, walczy o nowego, młodego widza. Stacja zdaje sobie sprawę, że rozwiązaniem nie jest włożenie tradycyjnej treści w nowe kanały - potrzebny jest nowy sposób narracji, to właśnie skłoniło CNN do współpracy z tym ogromnie popularnym youtuberem.

Nowe zasady tworzenia treści YouTube. Wykład YouTube, którego gościem była Demi Lovato. Początek prezentacji, to krótkie i inspirujące wystąpienie Head of Culture and Trends z YT, który określił YT medium, które reprezentuje żyjącą i oddychającą współczesną rzeczywistość, prawdziwych ludzi. To co jest główną zaletą tego medium, to fakt iż twórcy nie są osadzeni w ramach  czasowych ani granicach krajów, co pozwala na błyskawiczne działanie, kontakt i tworzenie się trendów. W kolejnej części wykładu na scenie pojawiła się Demi Lovato, która opowiadała o nowym biograficznym filmie, który robi wspólnie z YouTube.

Wykład o technologii i kreatywności prowadzony przez Alexa Jenkinsa z Contagious i Christophera Folleta z SapientRazorfish. Panowie postanowili zderzyć ze sobą dwie krążące po Festiwalu prawdy: AI zastąpi kreatywnych, pozbawiając wszystkich pracy oraz kreatywnych broniących swojej niezastąpionej roli. Pokazali szereg przykładów jak bardzo zaawansowana obecnie jest technologia - warto sprawdzić Logojoy, które tworzy identyfikacje wizualną, Lyrebrid które jest w stanie odtworzyć głos, Persado które tworzy komunikaty reklamowe (skuteczniejsze niż człowiek).

Joanna Sagan / K2

Joanna Sagan / K2

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY