Temat: reklama

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Europejskie telewizje będą razem sprzedawać reklamy

(fot. Nachrichten_muc / pixabay.com / lic. CC0)

Trzy czołowe europejskie grupy telewizyjne założyły spółkę, której głównym zadaniem jest programatyczna sprzedaż czasu reklamowego.

W joint venture o nazwie EBX zaangażowały się niemiecka grupa telewizyjna ProSiebenSat.1, francuska TF1 i włoska Mediaset. Założyciele firmy wskazują, że są otwarci na przyjęcia kolejnych partnerów. Celem przedsięwzięcia jest poprawa konkurencyjności europejskich telewizji w stosunku do “globalnych graczy”.
EXB ma siedzibę w Londynie, gdzie centrale ma większość liczących się w Europie sieci mediowych.

(LL, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix ma w USA więcej użytkowników niż największe kablówki

(fot. ADMC / pixabay.com / lic. CC0)

Netflix ma w Stanach Zjednoczonych więcej abonentów niż sześć czołowych amerykańskich sieci kablowych łącznie - wynika z raportu opracowanego przez Leichtman Research Group (LRG).

Z wyliczeń analityków LRG wynika, że serwis streamingowy ma w USA 49,4 mln płacących użytkowników. Oznacza to wzrost o 100 proc. w ciągu pięciu lat. Sześć największych amerykańskich sieci kablowych ma natomiast łącznie 48,6 mln abonentów. Cztery lata temu było ich 51 mln.

(LL, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo