Temat: technologie

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 40 proc. dziennikarzy zrobiło już wywiad przez komunikator internetowy

(fot. pixabay.com)

50 proc. ankietowanych dziennikarzy przyznaje, że zdarzyło im się napisać tekst na telefonie, a 38 proc. na tablecie - wynika z badania "Mobile Journalism" przeprowadzonego przez agencję D*Fusion Communication.

Press

"Mobile Journalism" to badanie przeprowadzone przez D*Fusion Communication (ilustr. materiały prasowe)

91 proc. badanych dziennikarzy wykorzystuje smartfony do swojej pracy, a 89 proc. uważa, że telefony komórkowe podniosły efektywność ich pracy dziennikarskiej.

Ankietowani najczęściej wykorzystują telefony do rozmów (86 proc.), researchu w sieci (76 proc.) i robienia zdjęć z konferencji i spotkań (72,5 proc.).

17 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się napisać tekst podczas jazdy komunikacją miejską, a 18 proc. pracuje z kawiarni lub restauracji. Wyłącznie w redakcji pracuje 23 proc. badanych. 50 proc. ankietowanych przyznaje, że zdarzyło im się napisać tekst na telefonie, a 38 proc. - na tablecie. 82 proc. dziennikarzy robiło wywiady przez telefon, 51 proc. przez Skype, a 41 proc. przez komunikatory internetowe.

Badanie zostało przeprowadzone na grupie 109 dziennikarzy.

(JM, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.