Temat: technologie

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 40 proc. dziennikarzy zrobiło już wywiad przez komunikator internetowy

(fot. pixabay.com)

50 proc. ankietowanych dziennikarzy przyznaje, że zdarzyło im się napisać tekst na telefonie, a 38 proc. na tablecie - wynika z badania "Mobile Journalism" przeprowadzonego przez agencję D*Fusion Communication.

Press

"Mobile Journalism" to badanie przeprowadzone przez D*Fusion Communication (ilustr. materiały prasowe)

91 proc. badanych dziennikarzy wykorzystuje smartfony do swojej pracy, a 89 proc. uważa, że telefony komórkowe podniosły efektywność ich pracy dziennikarskiej.

Ankietowani najczęściej wykorzystują telefony do rozmów (86 proc.), researchu w sieci (76 proc.) i robienia zdjęć z konferencji i spotkań (72,5 proc.).

17 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się napisać tekst podczas jazdy komunikacją miejską, a 18 proc. pracuje z kawiarni lub restauracji. Wyłącznie w redakcji pracuje 23 proc. badanych. 50 proc. ankietowanych przyznaje, że zdarzyło im się napisać tekst na telefonie, a 38 proc. - na tablecie. 82 proc. dziennikarzy robiło wywiady przez telefon, 51 proc. przez Skype, a 41 proc. przez komunikatory internetowe.

Badanie zostało przeprowadzone na grupie 109 dziennikarzy.

(JM, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Shape" poprawił sprzedaż w pierwszym kwartale

„Shape"

Tylko "Shape" (Marquard Media Polska) spośród miesięczników dla kobiet (z wyłączeniem tytułów poradnikowych) poprawił w pierwszym kwartale br. sprzedaż (w porównaniu z tym okresem ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Najlepiej sprzedawał się "Twój Styl". Jego średnia sprzedaż w styczniu br. wyniosła 169 218 egz. (spadek o 0,09 proc.). Na drugim miejscu znalazło się "Avanti" (Agora) - 88 266 egz. (spadek o 3,56 proc.). Trzecie były "Wysokie Obcasy Extra" - 64 561 egz. (spadek 0,87 proc.).

Największy spadek w lutym zanotował miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), o 38,61 proc., do 39 674 egz. Największy wzrost - o 52,85 proc., do 18 158 egz. - zanotował natomiast "Shape".

"Women's Health" (Motor Presse Polska), "Shape", "Harper's Bazaar" (Hearst Marquard Publishing), "Glamour" (Wydawnictwo Burda), "Hot Moda" (Marquard Media Polska), "In Style - Edycja Polska" (Wydawnictwo Burda) miały łączone wydania styczniowo-lutowe.

(JM, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo