Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szef WPP zarobił mniej, ale część udziałowców wciąż uważa, że za dużo

Martin Sorrell, prezes WPP, od lat jest liderem zestawienia najlepiej opłacanych menedżerów w Wielkiej Brytanii (fot. Sebastian Derungs / World Economic Forum / swiss-image.ch)

Jedna piąta udziałowców holdingu reklamowego WPP głosowała przeciw zatwierdzeniu rocznych zarobków Martina Sorrella, prezesa firmy.

Sorrell zarobił w ub.r. 62,2 mln dol. To ponad 30 mln dol. mniej niż rok wcześniej. Ta obniżka uspokoiła nieco udziałowców - dlatego przeciw wynagrodzeniu prezesa WPP protestowało mniej udziałowców niż w poprzednich latach - w 2012 roku przeciwnych było 40 proc. udziałowców.

W efekcie ich nacisków dokonano wówczas zmian w długoterminowym systemie premiowym Sorrella, w rezultacie czego od ub.r. część jego bonusów została znacznie ograniczona.

(LL, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Kowalewski na stanowisku VP area director Europe IAA

Paweł Kowalewski (fot. materiały prasowe)

Paweł Kowalewski, global vice president w strukturach Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, objął również stanowisko VP area director Europe. Jest prezesem i dyrektorem kreatywnym agencji Communication Unlimited.

Kowalewski wciąż będzie odpowiadać za rozwój stowarzyszenia na świecie. Dodatkowe obowiązki objął 16 czerwca br. podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes. Paweł Kowalewski jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA. W ub.r. po raz czwarty został wybrany na stanowisko szefa IAA Global w Europie. Czterokrotnie był prezesem polskiego oddziału IAA i trzykrotnie pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAA Polska.

(IKO, 19.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY