Temat: technologie

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MobiRadar od Onet-RASP podpowie, co warto zainstalować w telefonie

MobiRadar (screen za Youtube.com)

MobiRadar to aplikacja, która wskazuje najlepsze oprogramowanie dla smartfonów z systemem Android.

Nowy program wydany przez Grupę Onet-RAS Polska prezentuje informacje o aplikacjach, usługach i akcesoriach mobilnych. Pozwala dokonać świadomego wyboru przy instalacji programów, wskazując te, które są najbardziej efektywne dla użytkowników smartfonów.

W MobiRadar można znaleźć recenzje i zestawienia aplikacji dla systemu Android, aktualności z obszaru technologii mobilnych, poradniki, materiały wideo i galerie zdjęć, testy akcesoriów mobilnych oraz pomoc w wyborze najlepszych usług on-line.

Aplikacja MobiRadar dostępna jest dla urządzeń z systemem Android bezpłatnie w sklepie Google Play.

(TAD, 14.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerki wpływają na decyzje zakupowe fanów

(fot. FlashBuddy / pixabay.com / lic. CC0)

Kobiety stanowią 68 proc. influencerów w mediach społecznościowych - wynika z raportu opublikowanego przez indaHash (platforma do automatyzacji influencer marketingu), przeprowadzonego na grupie ponad 2,2 tys. digital influencerów.

Według raportu "Women are the new media. How influencers became publishers" to przede wszystkim kobiety wyznaczają trendy, styl i kształtują opinie, a co za tym idzie - wpływają na decyzje zakupowe obserwujących je osób. 62 proc. spośród objętych badaniem kobiet twierdzi, że najbardziej opiniotwórczy są dla nich inni użytkownicy mediów społecznościowych. Dla porównania, wśród mężczyzn wskaźnik ten wynosi 48 proc. A 45 proc. kobiet deklaruje, że kupiło produkt widziany w mediach społecznościowych w ciągu ostatniego tygodnia. Taką deklarację złożyło 31 proc. mężczyzn.

Influencerki tworzą więcej treści w mediach społecznościowych: 64 proc. kobiet publikuje posty częściej niż raz dziennie (analogicznie robi 54 proc. mężczyzn). Ponadto kobiety z mediów społecznościowych korzystają przez "kilka godzin dziennie", a ich najczęstszymi aktywnościami są: publikowanie selfie (odpowiedziało tak 56 proc. influencerek), umieszczanie postów związanych z modą (40 proc.) i z podróżami (34 proc.).

(IKO, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY