Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natalia Makowska i Maciej Hilt awansują w OS3

Natalia Makowska została account directorem w OS3 (fot. materiały prasowe)

W OS3 awans na stanowisko account directora otrzymała Natalia Makowska, dotychczas senior account manager. W agencji utworzono stanowisko business development directora, które obejmie Maciej Hilt, dotychczas account director.

Natalia Makowska zarządza zespołem obsługującym takich klientów, jak Grupa TVN i Oceanic, a także bierze udział w procesach new business. Na nowym stanowisku nadal będzie odpowiadać za kierowanie podległymi teamami. Makowska doświadczenie zdobywała m.in. w agencjach BBDO Warszawa, DDB Warszawa (DDB&tribal), Interactive Solutions i Brain.

Press

Maciej Hilt jest związany z OS3 od 2012 roku, pracował m.in. dla marek: CCC, Volvo, PKO BP, Philips, Unilever, Intel. Głównymi zadaniami Macieja Hilta na nowym stanowisku jest rozwój biznesu agencji w nowych rozwiązaniach dla bieżących i przyszłych klientów OS3.


(AMS, 14.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: You Tube

Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuber Ajgor Ignacy w kampanii Coca-Cola Lime

Ajgor Ignacy wziął udział kampanii Coca-Cola Lime (screen z klipu kampanii na Youtube.com)

Youtuber Ajgor Ignacy na potrzeby kampanii Coca-Cola Lime przygotował we współpracy z Coca-Colą materiał wideo, w którym udaje limonkę.

Press

15-minutowy film animowany "Co się dzieje w lodówce, gdy nie patrzysz?" jest kolejnym elementem kampanii Coca-Cola Lime, która trwa od kwietnia br. W filmie Ajgora Ignacego, czyli Igora Leśniewskiego (jego kanał subskrybuje 823 tys. osób) wystąpili m.in. youtuberzy z kanałów Nieprzygotowani i Szparagi.

W kampanię Coca-Cola Lime od początku byli zaangażowali m.in. youtuberzy z kanałów Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz i Abstrachuje.tv.


(IKO, 15.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo