Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma Nike wyretuszowała logo Adidasa na zdjęciu Ronaldo

Wyretuszowane zdjęcie opublikowane zostało na profilach Nike w mediach społecznościowych

Producent odzieży i akcesoriów sportowych, firma Nike usunęła logo konkurencyjnego koncernu Adidas z fotografii Cristiano Ronaldo, wykorzystanej w mediach społecznościowych.

Amerykański koncern zastąpił logo Adidasa własnym emblematem na archiwalnym zdjęciu Ronaldo, które wykorzystał przy gratulacjach dla Portugalczyka za udany występ w finale Ligi Mistrzów.

Wyretuszowane zdjęcie opublikowane zostało na profilach Nike w mediach społecznościowych i opatrzone hasłem “This boy knew” (tłum. ten chłopak wiedział).
Manipulacja szybko została wykryta przez internautów. Komentatorzy cytowani przez zachodnie media branżowe spierają się, czy cała akcja jest wpadką, czy celowym działaniem Nike.


(LL, 08.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Scholz & Friends z kampanią "Plush Romeo"

(fot. Screen z Youtube)

Polkomtel rozpoczął kampanię marki Plush, w której promuje oferty Plush na Kartę i Plush ABO.

Press

Kampania "Plush Romeo" prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w internecie, a także w kinach. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Scholz & Friends. Spot wyreżyserował Wojciech Wawszczyk. Produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Vizeum. W kampanii promowane są m.in. pakiet social, rozmowy i SMS-y oraz MMS-y bez limitu w Plush na Kartę i w Plush ABO.


(13.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo