Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald's płacił miliony dolarów za Pokemony w swoich japońskich lokalach

(fot. pixabay.com)

Japoński oddział sieci McDonald's płacił firmie Niantic, producentowi gry Pokemon-Go, 3 mln dol. dziennie za umieszczenie w swoich lokalach tzw. hotspotów (miejsc, gdzie można zdobyć Pokemony).

Jak wyliczył serwis TechCrunch, hotspoty zostały w Japonii umieszczone w 3 tys. barów McDonald's. W ub.r. przyciągały one do tych lokali średnio 2 tys. dodatkowych klientów dziennie. TechCrunch podaje, że McDonald's płacił Niantic 50 centów za każdą aktywację Pokemona w lokalu, co daje łączną kwotę nawet 3 mln dol. dziennie.

W sponsoring hotspotów Pokémon-Go zainwestowały też amerykańska sieć kawiarni Starbucks i operator sieci komórkowej Sprint.


(LL, 06.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.