Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech C. Król zamyka agencję Adwertajzing i uruchamia projekt doradczo-szkoleniowy

Lech C. Król i Krzysztof Jankowski uruchamiają projekt doradczo-szkoleniowy.

Lech C. Król, właściciel i dyrektor zarządzający agencji Adwertajzing, zakończył jej działalność.

- To jest już inny rynek niż ten, na którym startowałem z agencją - wyjaśnia Lech C. Król powody zamknięcia agencji. - Gwałtowny rozwój technologii cyfrowych zmienia zasady funkcjonowania branży, z jednej strony stwarzając możliwości rozwoju, z drugiej odbierając je. Procesy te wraz z szeregiem biznesowych okoliczności sprawiły, że podjąłem decyzję o zakończeniu działalności - dodaje.
Agencja Adwertajzing istniała od 2005 roku, ostatnio zatrudniała 15 osób. Jej klientami były m.in. marki Astor, AXA, Bosch, Braun, Duracell, Lotos, Marketplanet, Mondial Assistance, Polfa, SsangYong, Wolters Kluwer.
Lech C. Król uruchamia z byłym managing directorem w firmie TUV SUD Krzysztofem Jankowskim projekt doradczo-szkoleniowy. O szczegółach tej działalności nie informują. Krzysztof Jankowski w latach 2006-2008 był deputy managing directorem w agencji Grey Worldwide Warszawa.

(AMS, 06.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.