Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl wprowadza sekcję z myślą o młodym pokoleniu

(screen za wyborcza.pl)

Wyborcza.pl (Agora SA) rusza z sekcją o nazwie "Osiem dziewięć", która ma poszerzać debatę publicystyczną, głównie o młode pokolenie.

Projekt "Osiem dziewięć" promowany był w weekendowym (3-4 czerwca) wydaniu "Gazety Wyborczej" w ten sposób: "magazyn, w którym wgryzamy się w zapierające dech w piersiach popieprzenie świata pod koniec drugiej dekady XXI wieku".

- Wystartowaliśmy w ostatni weekend, w czwartek serwis "Osiem dziewięć" ruszy na Wyborcza.pl. Będziemy się pojawiać w papierze, ale nie mamy tam określonego miejsca. Liczymy, że w ciągu kilku miesięcy projekt rozwinie się i stanie pełnowymiarowym, żywym serwisem w Wyborcza.pl - mówi Stanisław Skarżyński, jeden z redaktorów "Osiem dziewięć", publicysta współpracujący z "GW" i Oko.Press. Drugim redaktorem tego przedsięwzięcia jest Karolina Mroczka z Wyborcza.biz. 
Skarżyński w artykule wyjaśniającym ideę powstania "Osiem dziewięć" nazywa projekt: "medialnym eksperymentem, poszerzeniem pola dyskursu o demokracji liberalnej XXI wieku" oraz "szczeniackim odcinkiem" "GW".

- Chcemy poszerzyć debatę o nowe głosy, często związane z młodym pokoleniem. Dlatego zapraszamy do współpracy autorów, którzy jeszcze się w "Wyborczej" nie pojawiali, m.in. z "Vice", "Krytyki Politycznej", "Kontaktu" oraz ekspertów, również z zagranicy - mówi Skarżyński.

(JM, 05.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.