Temat: public relations

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Stramowski, gwiazda "Pitbulla" klientem BSS Group

Piotr Stramowski (w środku) został klientem BSS Group (fot. materiały prasowe)

Aktor Piotr Stramowski nawiązał współpracę z agencją Filip Mecner Artist Management (spółka należąca do BSS Group), która będzie go reprezentowała.

"Nasza agencja specjalizuje się w sprzedaży praw do wizerunku postaci show-biznesu. Piotr to aktor perspektywiczny o dużym potencjale komercyjnym. Wierzymy w jego kolejne doskonałe role filmowe i reklamowe. Dołożymy starań, aby talent naszej gwiazdy został doceniony również na rynkach zagranicznych" - informuje Damian Raciniewski, współwłaściciel Filip Mecner Artist Management.

Piotr Stramowski zagrał m.in. w dwóch częściach "Pitbulla": "Nowe porządki" i "Niebezpieczne kobiety" oraz w serialu TVN "Na noże".

(IKO, 30.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: public relations

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Pawlikowski zastąpi Piotra Morkowskiego na stanowisku prezesa Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions

Piotr Morkowski rozstaje się z S&S/IS i zamierza się zająć projektami z dziedziny nowych technologii (fot. materiały prasowe)

Piotr Morkowski, CEO Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions został odwołany ze stanowiska. Obowiązki prezesa jednej z największych agencji reklamowych działających na polskim rynku przejmuje Tomasz Pawlikowski, prezes Publicis Communications i agencji Leo Burnett Warszawa. Zarządzanie Leo Burnett przejmuje Hanna Jackowska.

Tomasz Pawlikowski będzie kierował Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions wspólnie z obecnymi dyrektorami zarządzającymi Patrycją Bruź-Soniewicką i Michałem Glapińskim. Objęcie przez Pawlikowskiego stanowiska ma być początkiem integracji agencji z Grupą Publicis, do której należy Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Zmiana na stanowisku prezesa oznacza też zakończenie czteroletniego procesu wykupu przez Saatchi & Saatchi udziałów Interactive Solutions od jej właściciela, czyli Piotra Morkowskiego. Inne powody rozstania z Morkowskim nie zostały podane.
„Przez ostatni rok wspólnie z Tomaszem Pawlikowskim pracowaliśmy nad wykorzystaniem potencjału digitalowego Saatchi & Saatchi / IS na rzecz innych spółek grupy. Dziś wchodzimy w kolejny etap współdzielenia zasobów i integracji Publicis Communications” - wyjaśnia Michał Glapiński w komunikacie prasowym.
Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions to jedna z największych agencji reklamowych działających na polskim rynku. Agencja łączy kompetencje full service, digital i e-commerce. W międzynarodowych strukturach Grupy Publicis pełni funkcję Global eCommerce Centre of Excellence Saatchi & Saatchi Worldwide (globalnie zajmuje się obsługą budżetów eCommerce klientów całej Grupy Publicis). Firma zatrudnia ponad 400 pracowników w oddziałach w Poznaniu, Warszawie, Genewie, Singapurze, Dubaju i Nowym Jorku. Obsługuje m.in takich klientów, jak: P&G, GSK, AXA, Duracell, BP, Visa, Ikea, Carrefour, Mars, Microsoft, Totalizator Sportowy, Jacobs Douve Egberts, Coty, Mattel. W raporcie "Panorama Reklamy 2016" Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions otrzymała tytuł Sukces roku za dynamiczny rozwój i znaczne powiększenie portfolio klientów.
Piotr Morkowski był właścicielem agencji Interactive Solutions, którą założył w 2005 roku, a w 2013 sprzedał ją Grupie Publicis. Po połączeniu z agencja Saatchi & Saatchi powstała agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, której prezesem został Morkowski (w sierpniu 2014 roku).
Piotr Morkowski nie precyzuje, jakie ma plany zawodowe, zapowiada tylko, że zamierza zająć się prowadzeniem projektów z dziedziny innowacji i nowych technologii.
Tomasz Pawlikowski, który jest prezesem Grupy Publicis, w lutym ub.r. objął też stanowisko prezesa Leo Burnett Warszawa. Wcześniej był prezesem Grupy Publicis w Polsce i dyrektorem regionalnym Publicis na Europę Środkową i Wschodnią (CEE), a także CEO Central & Eastern Europe (CEE).
W związku z objęciem przez Pawlikowskiego stanowiska prezesa Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, od 1 czerwca 2017 obowiązki dyrektora zarządzającego Leo Burnett pełnić będzie Hanna Jackowska, dotychczas deputy managing director agencji. Będzie ona raportowała do Tomasza Pawlikowskiego, który formalnie pozostaje CEO Leo Burnett, jednak jego główna działalność będzie się koncentrowała na budowaniu synergii w obszarze struktur Grupy Publicis. Hanna Jackowska pracuje w Leo Burnett od 1998 roku.

(AMS, 31.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo