Temat: szkolenia

Dział: IMPREZY

Dodano: Maj 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Shape your future" - czyli Festiwal Sektor 3.0

Co oznacza nadchodząca premiera technologii 5G? Jak budować wiarygodność organizacji w dobie "fake news"? W jaki sposób przygotować dobrą kampanię viralową? Jak używać wirtualnej rzeczywistości do pozyskiwania środków na działania?

To tylko przykładowe tematy, którymi będą zajmować się uczestnicy Festiwalu Sektor 3.0, największegow Polsce wydarzenia poświęconego wykorzystaniu nowych technologii w działaniach społecznych. Spotkanie odbędzie się 30 i 31 maja w Warszawie. Weźmie w nim udział blisko 600 osób, w tym 70 krajowych i zagranicznych ekspertów od nowych technologii. Tegoroczne hasło przewodnie Festiwalu to "Shape your future".

Wśród uczestników znajdą się przedstawiciele organizacji non profit, biznesu, startupów, administracji publicznej, nauki i mediów. Pierwszego dnia, w Centrum Nauki Kopernik, będą czekać na nich seminaria, wystąpienia polskich i zagranicznych specjalistów, a także testowanie nowinek technologicznych.

Wydarzenie rozpocznie się od mocnego akcentu międzynarodowego. - Podczas sesji inauguracyjnej na scenę zostaną zaproszeni goście specjalni. George Zamka, astronauta NASA, podzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z wykorzystaniem nowych technologii. Profesor Peter O. Gloorz Massachusetts Institute of Technology przedstawi najnowsze trendy technologiczne, z kolei Karen Graham z Idealware podpowie, jak przygotować organizację na wyzwania czekające w przyszłości - mówi Dawid Szarański, dyrektor Festiwalu.

Do wyboru będzie także 18 seminariów, między innymi: „Multimedia, dzięki którym ruszysz ludziz kanapy (Bartłomiej Topa i Łukasz Kościuczuk z Fundacji Synapisis), „Boty domowe i sztuczna inteligencja. Czy czas się bać?” (Aleksandra Przegalińska z Akademii Leona Koźmińskiego) czy „Cyfrowy ekshibicjonizm. Twoja prywatność ma cenę!” (Anna Obem z Fundacji Panoptykon).

Z kolei po zakończeniu części warsztatowej uczestnicy Sektora 3.0 wezmą udziałw międzynarodowej debacie. O roli i przyszłości nowych technologii będą rozmawiać, między innymi: prof. Junseok Hwang (Seoul National University, Korea Południowa), Kineret Karin (TechForGood, Singapur), a także Michał Dżoga z Intela oraz Michał Boni, poseł do Parlamentu Europejskiego.

Pierwszy dzień Sektora 3.0 będzie też okazją do przetestowania najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych w specjalnie wydzielonej strefie targowej - między innymi technologii Hololens, wirtualnej rzeczywistości, Abyss Glass czy programowania z wykorzystaniem robotów Photon. Na stoisku DuplicArt3D uczestnicy będą mogli zeskanować samych siebie, a następnie wydrukować własne figurki, od przedstawicieli firmy SentiOne dowiedzą się, jak efektywnie monitorować Internet, zaś przedstawiciele Intela przeprowadzą dla nich warsztaty z wykorzystaniem zestawów BeCreo, a Microsoft przedstawi technologię Surface Hub.

Podczas Festiwalu wręczona zostanie również nagroda Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności Sektor 3.0 w wysokości 40 tysięcy złotych. Otrzyma ją organizacja pozarządowa, która w sposób innowacyjny wykorzystuje nowe technologie w swojej działalności lub ma szczególne osiągnięcia dotyczące prowadzenia działań promocyjnych, badawczych czy edukacyjnych związanychz technologiami w trzecim sektorze. - Chcemy nagrodzić dobre praktyki i dać czytelny sygnał, jak duże znaczenie przywiązujemy do praktycznego wykorzystania możliwości Internetu i nowych technologii w działaniach społecznych – mówi Dyrektor Programowy PAFW Radosław Jasiński.

Drugiego dnia uczestnicy wezmą udział w 10 specjalistycznych warsztatach przygotowanych przez instytucje, organizacje i firmy wspierające wydarzenie (warsztaty odbędą się m.in. w siedzibach firm Intel, Microsoft i Ericsson oraz w Ministerstwie Cyfryzacji).

Sektor 3.0 to nie tylko nazwa Festiwalu - to program Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, w ramach którego organizacje pozarządowe wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne w działaniach społecznych. W rezultacie funkcjonują sprawniej, docierają do większej liczby ludzi, a ich doświadczenia związane z nowymi technologiami inspirują innych do efektywniejszego działania. Za realizację programu Sektor 3.0 odpowiada Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Więcej informacji: sektor3-0.pl/festiwal.

Partner główny – Intel. Partner technologiczny – Microsoft, Orange. Partnerzy wspierający – Ericsson, Cisco, Sony PlayStation. Patroni – Telecentre Europe, Ministerstwo Cyfryzacji, Szerokie Porozumienie na rzecz Umiejętności Cyfrowych, Miasto Stołeczne Warszawa, Szkoła Główna Handlowa. Współpraca – Centrum Nauki Kopernik, Infoshare, Koalicja na rzecz Polskich Innowacji. Patroni medialni – TVN24, Tygodnik Polityka, Press, Komputer Świat, PCLab, Pi.gov.pl, Mobile Trends, Ngo.pl, Dobra Strona Internetu, KobietyDoKodu, Crossweb, Fintek.pl, Nowymarketing.pl, Girls Code Fun.

(29.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: public relations

Dział: IMPREZY

Dodano: Maj 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji: Buduj wpływ, zasięg i wartość biznesu

Public Relations ewoluuje, dostosowując się do zmieniającego się otoczenia komunikacyjnego coraz więcej firm zaczyna rozumieć realną siłę, która drzemie w podejściu thought executive leadership, które jest wyraźnie inną od dotychczas stosowanych strategii wzrostu marki.

Co ważne, coraz częściej firmy decydują się na dzielenie się wypracowanymi praktykami, know-how oraz case studies prezentowanych przez wysoce wykwalifikowanych i utalentowanych liderów, które mają służyć jako wartość dodana niezbędna do wzrostu wartości biznesu.

Czym jest thought leadership i jak włączać to podejście do strategii PR. Jak wykorzystać potencjał nowych mediów i influencer relations do wywierania wpływu na opinie? Jak prowadzić międzynarodowe kampanie oparte na human stories? Jak budować spójną platformę komunikacji i public affairs do tworzenia wiarygodności biznesu? Jak wykorzystywać partnerstwa międzysektorowe do budowania silnej pozycji na rynku? PR ewoluuje i to właśnie o tej transformacji opowiedzą Inspiratorzy podczas III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji. Wydarzenie to daje praktykom odpowiadającym za komunikację i public relations w wiodących firmach z różnych branż unikalną okazję do spotkania i wymiany doświadczeń na profesjonalnym, wysokim poziomie.

Istotnym punktem spotkania będzie prezentacja gotowych do zaimplementowania inspiracji i narzędzi pozwalających na zbudowanie integralnych, czerpiących z najnowszych trendów strategii PR. Formuła wydarzenia skupiona jest na interakcji stąd Uczestnicy będą mieć m.in. okazję do dyskusji, burzy mózgów i networkingu w gronie elity ekspertów Public Relations.

Agenda spotkania została oparta w całości o case studies działań komunikacyjnych szeroko rozpoznawalnych marek. Na pytanie jak generować wpływ i zbudować relację, które wpływają na zachowania innych odpowiedzą przedstawiciele działu komunikacji KGHM POLSKA MIEDŹ. Jak social media zmieniły sposób komunikowania się banków? Odpowiedzi udzielą przedstawiciele Alior Banku. Natomiast jak wykorzystać brand journalism do wspierania komunikacji firmy opowie Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Allegro.

Swoimi doświadczeniami w prowadzeniu kampanii edukacyjnych, charytatywnych, czy tych opartych na human stories, podzielą się ponadto m.in. przedstawiciele: PayPal, Tauron Polska Energia, Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie, czy Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Uber i inni.

Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie: www.ambasadorzy-firm.com/program

(PR, 30.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo