Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program "Kocham Cię, Polsko" w TVP 2 stracił widzów

"Kocham Cię, Polsko" prowadziła Barbara Kurdej-Szatan (fot. materiały prasowe TVP)

W wiosennej ramówce TVP 2 program "Kocham Cię, Polsko" gromadził średnio 1,96 mln widzów. To 130 tys. mniej niż w poprzedniej edycji wiosną ub.r., ale show pozostał liderem w grupie ogólnej, a w grupie komercyjnej awansował z trzeciego na drugie miejsce.

Nowe odcinki "Kocham Cię, Polsko" były nadawane od 4 marca do 20 maja, w soboty o 20 (w tym samym paśmie co rok temu). Najpopularniejsze były odcinki z początku sezonu: 11 marca program przyciągnął 2,23 mln. widzów, a 4 marca – 2,22 mln.
Średnio w czasie emisji "Kocham Cię, Polsko" Dwójka miała 13,4 proc. udziału w rynku – więcej, niż konkurencyjne stacje. TVP 1 miał w tym czasie 11,8 proc. udziału, Polsat 9,5 proc., a TVN 9,2 proc. W grupie komercyjnej 16-49 Dwójka mająca 12,7 proc. udziału nieznacznie przegrała z Polsatem (12,8 proc.). Gorzej od niej wypadły zaś TVN (12,5 proc.) i Jedynka (7,6 proc.).

Cennikowe (bez rabatów) przychody ze sprzedaży reklam przy programie "Kocham Cię, Polsko" wyniosły 5,17 mln zł i były 0,2 proc. mniejsze od osiągniętych rok temu.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 23.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.