Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program informacyjny Nowej TV przekroczył 2 proc. udziału w grupie komercyjnej

Prowadzący program "24 godziny" (fot. za Facebok.com)

Program informacyjny naziemnej stacji Nowa TV pt. "24 godziny" w niedzielę 21 maja zanotował średnio 2,04 proc. udziału w widowni telewizyjnej w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat. Jak informuje nadawca, to rekordowy wynik od startu Nowej TV w listopadzie ub.r.

Średni całodobowy udział stacji w grupie komercyjnej wyniósł w niedzielę 0,25 proc. Dla porównania pozostałe telewizje z ósmego multipleksu miały w tej grupie: WP - 0,06 proc. udziału, Metro - 0,29 proc., a Zoom TV - 0,20 proc. Od początku maja najlepsze wyniki w grupie komercyjnej, która stanowi podstawę rozliczeń z reklamodawcami, ma Metro - 0,19 proc. Drugi jest kanał Zoom TV z wynikiem 0,17 proc., Nowa TV ma 0,16 proc. udziału, a najgorzej wypada telewizja WP - 0,14 proc. (dane Nielsen Audience Measurement za okres 1-21 maja br.).

Program "24 godziny" prowadzą parami: Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Marek Czyż i Jarosław Kulczycki. Redaktorem naczelnym newsów i publicystyki Nowej TV jest Tomasz Sygut.

(RUT, 23.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.