Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carrefour Polska głównym sponsorem 74. Tour de Pologne

Logo głównego sponsora znajdzie się na koszulce lidera klasyfikacji generalnej Tour de Pologne

Sieć hipermarketów Carrefour Polska została głównym sponsorem Tour de Pologne UCI World Tour, który będzie jechał od 29 lipca do 4 sierpnia br.

„Już wcześniej współpracowaliśmy z organizatorami Tour de Pologne. Zostanie sponsorem głównym tegorocznego wyścigu jest więc efektem konsekwentnej realizacji naszej strategii” - informuje Marcin Olech, dyrektor działu marketingu, usług handlowych i finansowych Carrefour Polska. Sponsoring wyścigu kolarskiego wpisuje się w realizowaną od 2014 roku przez Carrefour Polska kampanię „Z miłości do zdrowia”. Zakłada ona m.in. edukację Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania, a także zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

(IKO, 18.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama w Chinach opiera się przede wszystkim na internecie

Aż 57 proc. chińskich wydatków reklamowych w br. trafi do internetu - wynika z raportu przygotowanego przez grupę mediową GroupM (WPP).

Aż 57 proc. chińskich wydatków reklamowych w br. trafi do internetu - wynika z raportu przygotowanego przez grupę mediową GroupM (WPP).

Wyższy udział kampanii internetowych w wydatkach reklamowych prognozowany jest tylko dla Szwecji (59,6 proc.). Łącznie wydatki reklamowe w Chinach w 2017 roku mają wynieść 84,4 mld dol. - o 7,8 proc. więcej w porównaniu z ub.r. Chiny są największym rynkiem reklamowym po Stanach Zjednoczonych.

(LL, 18.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo