Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carrefour Polska głównym sponsorem 74. Tour de Pologne

Logo głównego sponsora znajdzie się na koszulce lidera klasyfikacji generalnej Tour de Pologne

Sieć hipermarketów Carrefour Polska została głównym sponsorem Tour de Pologne UCI World Tour, który będzie jechał od 29 lipca do 4 sierpnia br.

„Już wcześniej współpracowaliśmy z organizatorami Tour de Pologne. Zostanie sponsorem głównym tegorocznego wyścigu jest więc efektem konsekwentnej realizacji naszej strategii” - informuje Marcin Olech, dyrektor działu marketingu, usług handlowych i finansowych Carrefour Polska. Sponsoring wyścigu kolarskiego wpisuje się w realizowaną od 2014 roku przez Carrefour Polska kampanię „Z miłości do zdrowia”. Zakłada ona m.in. edukację Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania, a także zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

(IKO, 18.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Zawsze lekkim krokiem” to reklama marki Diosminex w musicalowym stylu

Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex (fot. materiały prasowe)

Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex (Valeant).

Koncept kreatywny polega na pokazaniu grupy kobiet w różnym wieku, które dzięki produktowi Diosminex mogą żyć tak jak lubią – bez bólu i ograniczeń w aktywności. Diosminex leczy objawy związane z niewydolnością krążenia żylnego w nogach.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za realizację spotów Propeller Film.

(AMS, 18.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo