Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carrefour Polska głównym sponsorem 74. Tour de Pologne

Logo głównego sponsora znajdzie się na koszulce lidera klasyfikacji generalnej Tour de Pologne

Sieć hipermarketów Carrefour Polska została głównym sponsorem Tour de Pologne UCI World Tour, który będzie jechał od 29 lipca do 4 sierpnia br.

„Już wcześniej współpracowaliśmy z organizatorami Tour de Pologne. Zostanie sponsorem głównym tegorocznego wyścigu jest więc efektem konsekwentnej realizacji naszej strategii” - informuje Marcin Olech, dyrektor działu marketingu, usług handlowych i finansowych Carrefour Polska. Sponsoring wyścigu kolarskiego wpisuje się w realizowaną od 2014 roku przez Carrefour Polska kampanię „Z miłości do zdrowia”. Zakłada ona m.in. edukację Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania, a także zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

(IKO, 18.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.