Dział: INTERNET

Dodano: Maj 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polacy w porównaniu z sąsiadami niechętnie klikają w reklamy internetowe

Użytkownicy internetu chętniej klikają w reklamy na komputerach niż na urządzeniach mobilnych

Spośród użytkowników internetu w Europie Środkowo-Wschodniej w reklamy online najczęściej klikają Ukraińcy – wynika z raportu gemiusAdMonitor.

W okresie od lipca do grudnia 2016 roku wskaźnik kliknięć w reklamy w internecie na Ukrainie wyniósł 1,14 proc. (AVG CTR). Drugim krajem, w którym użytkownicy internetu najczęściej klikają w reklamy, jest Turcja – 1,01 proc., a trzecim Łotwa – 0,95 proc. W Polsce wskaźnik ten wynosi 0,7 proc. Analizie poddano 13 krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

W naszym kraju najchętniej wykorzystywane są formaty banerowe, które stanowią 71 proc. wszystkich wyemitowanych w internecie reklam. W porównaniu z innymi krajami Europy Środkowo-Wschodniej Polska ma i tak najmniejszy udział kreacji banerowych.

(IKO, 15.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.