Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TK Maxx prowadzi kampanię wizerunkową

(fot. Screen z Youtube)

Ruszyła kampania wizerunkowa marki TK Maxx pod hasłem "Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?".

Press

Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie i poprzez działania PR. W spocie podkreślono, że w sklepach sieci TK Maxx są produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach. To kolejna odsłona kampanii "Szalone Możliwości".

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Wieden + Kennedy, a za zakup mediów dom mediowy Mindshare. Działaniami PR i komunikacją w mediach społecznościowych zajął się Ogilvy PR, a agencja Hogarth - tłumaczeniami i produkcją.


(IKO, 15.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.