Temat: technologie

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat opublikował słabsze od prognozowanych wyniki finansowe

(fot. pixabay.com)

Serwis społecznościowy Snapchat opublikował słabsze od prognozowanych wyniki finansowe za pierwszy kwartał br. Firma pogłębiła stratę do 2,2 mld dol.

Wyłączając z wyników koszty związane z wejściem serwisu na giełdę, wysokość straty od początku roku to 209 mln dol. Obroty Snap Inc. od stycznia do końca marca wyniosły 150 mln dol. Zasadniczą ich część stanowią wpływy reklamowe, które w pierwszym kwartale br. były o 286 proc. wyższe niż w poprzednim. 

Wyniki finansowe Snap Inc. nie spełniły oczekiwań inwestorów. Amerykańskie media branżowe wskazują jednak, że największym zmartwieniem udziałowców serwisu jest spowolnienie przyrostu liczby jego użytkowników. Od stycznia do marca Snapchat zyskał tylko 8 mln nowych użytkowników i obecnie ma ich 166 mln. Cytowani przez media eksperci wskazują, że może to być spowodowane kopiowaniem rozwiązań Snapchata przez Facebooka.

Po opublikowaniu wyników kurs giełdowy spółki będącej operatorem serwisu spadł o jedną czwartą.


(LL, 12.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: technologie

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ucho Prezesa" psuje wizerunek rządu zdaniem 53 proc. badanych

Większość ankietowanych ma pozytywny stosunek do "Ucha Prezesa" (fot. materiały prasowe)

Odsetek tych, którzy uważają, że serial "Ucho Prezesa" ociepla wizerunek rządu, jest najwyższy wśród zwolenników PiS - wynika z badania Panelu Ariadna.

Spośród wszystkich ankietowanych 45 proc. uważa, że "Ucho Prezesa" wpływa negatywnie na wizerunek Kaczyńskiego (13 proc. uważa odwrotnie), a 53 proc., że psuje wizerunek rządu (odwrotnie uważa 11 proc.). Najwięcej osób, które uważają, że serial ma negatywny wpływ na rząd, jest wśród wyborców Platformy Obywatelskiej (74 proc.) i Nowoczesnej (62 proc.).

37 proc. z wyborców Prawa i Sprawiedliwości uważa, że serial "Ucho Prezesa" wpływa negatywnie na wizerunek prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, a 36 proc., że szkodzi wizerunkowi całego rządu Beaty Szydło.

Z kolei 29 proc. spośród wyborców PiS uważa, że serial ociepla wizerunek rządu, a 31 proc., że ociepla wizerunek Jarosława Kaczyńskiego.

Większość ankietowanych (55 proc.) ma pozytywny stosunek do samego serialu. Nawet wśród wyborców PiS 43 proc. z nich serial się podoba (negatywny stosunek do "Ucha Prezesa" zadeklarowało 22 proc. wyborców PiS).

Badanie zostało przeprowadzone dla serwisu Ciekaweliczby.pl, metodą CAWI, na grupie 1086 osób w wieku ponad 18 lat, w dniach 5-9 maja br.

W najnowszym wydaniu magazynu "Press" publikujemy wywiad z Mikołajem Cieślakiem, serialowym Mariuszem.

(JM, 12.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo