Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Masterchef junior" w TVN miał 2,45 mln widzów

Drugą edycję "Masterchef junior" wygrała Julia Cymbaluk (screen Tvn24.pl)

Drugą edycję programu "Masterchef junior" oglądało w TVN średnio 2,45 mln widzów. W porównaniu z debiutanckim sezonem wiosną ub.r. show stracił ok. 400 tys. widzów, ale mimo to wygrał z programami konkurencyjnych stacji.

Kulinarny talent show, w którym rywalizowały dzieci, był emitowany w niedziele w godz. 20-21.30, od 19 lutego do 7 maja. TVN uzyskał w tym czasie średnio 14,8 proc. udziału w grupie ogólnej i 19,3 proc. w komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) – wyprzedzając konkurencyjne stacje. Jedynka miała w tym czasie 14,3 proc. udziału (8,6 proc. w grupie komercyjnej), Polsat – 12,5 proc. (12,9 proc.), a Dwójka – 4,8 proc. (5,0 proc.).
Ze sprzedaży czasu reklamowego przy "Masterchef junior" TVN uzyskał 30,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów), czyli o 14,9 proc. więcej niż w pierwszej edycji rok temu.
 - Wyniki programu są bardzo dobre, jesteśmy z nich zadowoleni – mówi Joanna Górska, szefowa działu PR Grupy TVN. - Najprawdopodobniej w przyszłym roku zrealizujemy trzecią edycję "Masterchef junior", ale na wiążące decyzje w tej sprawie jeszcze za wcześnie - dodaje.
Dane: Nielsen Audience Measurement.  

(RUT, 09.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.