Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mind Progress zmienia się w Mind, przebudowuje dział kreacji

Mind Progress zmienia się w Mind (fot. materiały prasowe)

Działająca we Wrocławiu agencja Mind Progress zmieniła nazwę na Mind oraz przebudowała strukturę.

Uprzednio działające niezależnie działy kreacji, social mediów, strategii i PR zostały połączone w jeden kreatywny team. - Zrozumieliśmy, że nie ma czasu na przekazywanie tematu z działu do działu. Wykorzystując konwergencję mediów i skupując ośrodki kompetencyjne w kreacji, dajemy rozwiązania, które są prawdziwe i żywe, a nie wymyślone na potrzeby briefu - tłumaczy Łukasz Kotliński, dyrektor kreatywny agencji.

- Naszym kolejnym krokiem było wzmocnienie warszawskiego i wrocławskiego oddziału agencji o autorytety w dziedzinie reklamy - dodał Marek Stankiewicz, chief operating officer Mind. Do agencji Mind pod koniec kwietnia dołączył nowy team kreatywny: Izabela Przepiórska-Kotlińska, jako kreatywny konsultant, i Łukasz Kotliński, dyrektor kreacji.

Agencja zmieniła też identyfikację wizualną, wprowadzając żywe kolory mające oznaczać emocje. Nowy logotyp ma symbolizować ciągły proces.
Jesteśmy przekonani, że Mind jest gotowy, by tworzyć autentyczny, emocjonalny i kreatywny przekaz, który pozwoli naszym obecnym i przyszłym klientom odnieść sukces na coraz trudniejszym rynku - zapewniają Łukasz Kotliński i Marek Stankiewicz.

(AMS, 08.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.