Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tous promuje nową kolekcję przed Dniem Matki

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki (26 maja) marka Tous przygotowała nową odsłonę międzynarodowej kampanii Czułe Historie. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (IPG Mediabrands).

Press

Twarzą kampanii jest ambasadorka marki aktorka Gwyneth Paltrow, która promuje biżuterię z kolekcji wiosenno-letniej. Kampania międzynarodowa obejmuje telewizję, prasę, digital, nośniki reklamy zewnętrznej i ponad 500 sklepów. W Polsce prowadzona jest w wybranych magazynach luksusowych i w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiadają m.in. producent Marçal Forés i fotograf Sergi Pons.


(IKO, 08.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.