Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC Polska po przetargu jest klientem MSLGroup

MSLGroup wygrała przetarg na całościową obsługę komunikacyjną firmy UPC.

Agencja odpowiada za kompleksowe doradztwo komunikacyjne (PR produktowy B2C i B2B oraz korporacyjny), media relations, pozycjonowanie eksperckie, organizację wydarzeń specjalnych, realizację działań z zakresu komunikacji kryzysowej i wsparcie w realizowaniu działań z zakresu komunikacji wewnętrznej.
Projektowo w działaniach kreatywnych MSLGroup będzie wspierana przez agencję Leo Burnett.
Z ramienia MSLGroup projekt koordynują Marcin Obersztyn, associate director i Martin Stysiak, były dziennikarz „Gazety Wyborczej”, a obecnie account manager w MSLGroup Poland.

(AMS, 28.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.